معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

ترم دوم دانشجویان کمپوس بین‌الملل این دانشگاه از هفته آینده آغاز می‌شود

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ترم دوم دانشجویان کمپوس بین‌الملل این دانشگاه از هفته آینده آغاز می‌شود.
تصویر ترم دوم دانشجویان کمپوس بین‌الملل این دانشگاه از هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از استان خوزستان، سارا مبارک معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان، اظهارکرد:‌ در سال ۲۰۲۱ میلادی، ۱۱ دانشجوی عراقی در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری و بیوشیمی بالینی جذب کمپوس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی آبادان شدند و هم‌اکنون در حال گذراندن دوره تحصیلی خود هستند.

وی گفت: ترم دوم تحصیل این دانشجویان از بیستم مهرماه جاری به صورت مجازی آغاز خواهد شد. محتوای فضای مجازی دروس تئوری آن‌ها از طریق سامانه نوید برگزار شد و دروس عملی آن‌ها به صورت حضوری در آبادان، مطابق با برنامه زمانی از پیش تعیین شده انجام خواهد گرفت.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص روند جذب دانشجویان بین‌المللی در این دانشگاه، عنوان کرد: پذیرش دانشجویان خارجی در علوم پزشکی آبادان در دو مرحله زمانی و در ماه‌های سپتامبر و فوریه هر سال میلادی صورت می‌گیرد و بعد از ثبت‌نام داوطلبان در سایت مربوطه و ارسال مدارک برای واحد بین‌الملل، مستندات آن‌ها بررسی و در صورت کامل بودن برای شروع فرآیند جذب در کمیته علمی جذب ارزیابی شده و در نهایت نیز در صورت احراز صلاحیت علمی، از متقاضی مصاحبه‌ انگلیسی گرفته می‌شود.

منبع: ایسنا

363564

مطالب مرتبط