تولید «به‌خاطر جواهر» برای نمایش در جشنواره ملی فیلم فجر

محمد احمدی تهیه‌کننده گفت: فیلم سینمایی «به‌خاطر جواهر» به زودی جلوی دوربین می رود و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا به جشنواره ملی فیلم فجر برسد.
تصویر تولید «به‌خاطر جواهر» برای نمایش در جشنواره ملی فیلم فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد احمدی تهیه‌کننده سینما اظهار کرد: یک ماهی است که برای فیلم سینمایی «به‌خاطر جواهر» پروانه ساخت دریافت کرده‌ایم اما به دلیل شروع پیک پنجم کرونا فیلمبرداری آغاز نشد تا شرایط برای تصویربرداری مساعد شود، البته با روند سریع واکسیناسیون به زودی پیش تولید فیلم آغاز خواهد شد.

وی افزود: علی عرفان فرهادی که کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده دارد یک فیلم اولی است که پیش‌تر چند کار کوتاه را کارگردانی کرده است.

احمدی در پاسخ به اینکه آیا بازیگران فیلم را انتخاب کرده اید، توضیح داد: با بازیگران مورد نظرمان وارد مذاکره شده‌ایم ولی تا قطعی شدن حضورشان، نام آنها را رسانه‌ای نخواهیم کرد.

این تهیه‌کننده با اعلام اینکه نویسندگی «به‌خاطر جواهر» به صورت مشترک توسط کارگردان و غلامرضا جعفری بوده است، گفت: این کار سینمایی تماماً در تهران جلوی دوربین خواهد رفت و لوکیشن‌های بیرونی «به‌خاطر جواهر» ۴۰ درصد کار را شامل می‌شود.

احمدی تاکید کرد که تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا فیلم به جشنواره ملی فیلم فجر برسد.

تهیه‌کننده «لطفا مزاحم نشوید» درباره فیلم دیگرش تصریح کرد: فیلمی دیگر با نام «میان صخره‌ها» را آماده اکران دارم. این اثر در ژانر کودک ساخته شده و کارگردانی آن را مختار عبداللهی برعهده دارد. اولین نمایش «میان صخره‌ها» در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان خواهد بود.

احمدی در پایان خبر خود آورد: این اثر که چند روزی بیشتر از آماده‌سازی آن نمی‌گذرد در لرستان جلوی دوربین رفته است و اکثر بازیگران این فیلم سینمایی از هنرمندان بومی لرستان هستند. «میان صخره‌ها» داستان خواهر و برادری است که گله را به چرا می‌برند. این کار تهیه شده مرکز گسترش سینمای تجربی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و انجمن سینمای جوان دفتر شهرکرد است.

فیلم سینمایی «به خاطر جواهر» به تهیه‌کنندگی محمد احمدی، کارگردانی علی عرفان فرهادی و نویسندگی مشترک غلامرضا جعفری و علی عرفان فرهادی ساخته می شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که موضوعی اجتماعی دارد، آمده است: «کثافت ندیدی پس، بیا بریم تو با کثافت آشنات کنم.»

منبع: صبا

363498