پرسون گزارش می‌دهد:

حاشیه‌های جدید و عجیب محمدرضا گلزار

برخی می‌گویند محمدرضا گلزار، بازیگر به دنبال اقداماتی است تا خود را بیش از گذشته مطرح کند. 
تصویر حاشیه‌های جدید و عجیب محمدرضا گلزار

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا گلزار سال‌ها جزء ستاره‌های سینمای ایران بود. بازی وی در فیلم‌های سینمایی همچون سام و نرگس و آتش بس او را محبوب و ستاره کرد. اما اکنون در سال 1400 دیگر صحبت از سوپراستارهایی همچون رادان، گلزار و دیگران نیست. بازیگرانی هستند که محبوب مردم می‌شوند. اما دیگر از آن اشتیاق و علاقه و بت ساختن خبری نیست. شاید این مسئله نیز از تأثیرات گسترش فضای مجازی باشد.

گلزار هر چند در سینما نسبتا موفق بود؛ اما خواننده خوبی نشد و در اجرا نیز برنامه سه ستاره که وی مجری آن بود نیمه کاره رها شد. در حال حاضر اثر خاصی از وی منتشر نمی‌شود و جزء هنرمندان پرکار نیست؛ بنابراین نباید نام وی با حواشی همراه باشد اما هست.

اخیرا یک ویدئو از دختران نوجوان هوادار گلزار منتشر شده که بسیار عجیب و باعث واکنش‌های متعددی نیز شده است. این نوجوانان در اصطلاح فن پیج‌های این بازیگر در اینستاگرام هستند. زمانی که از آنها درباره دنیای بدون محمدرضا گلزار پرسیده می‌شود؛ آنها گریه می‌کنند و می‌گویند قابل تصور نیست.

همین اظهار علاقه این نوجوانان که دهه هشتادی هستند به این هنرمند عجیب است. زیرا گلزار زمانی سوپراستار بود که آنها کودک بودند و اصلا مخاطب آثار وی نبودند.

حاشیه بعدی مربوط به حضور روز جمعه گلزار در پاساژ چهارسو است. در این مکان نیز گلزار با تعداد بالای هواداران‌اش مواجه می‌شود که سابق بر این نیز این حجم استقبال از او وجود داشته و رسانه‌ای شده بود. گلزار در این پاساژ به دختر نوجوانی که قصد دارد با وی عکس یادگاری بگیرد؛ می‌گوید که روسری‌ات را سرکن!

در دورانی که دیگر رسانه مردم فقط تلویزیون نیست و آگاهی مردم افزایش یافته دیگر دیدن هنرمندان و گرفتن عکس یادگاری با آنها برای مخاطب ارزشی ندارد؛ پس چرا گلزار با استقبال عجیبی مواجه می‌شود؟ موضوعی است که از دید رسانه‌ها دور نمانده؛ برخی می‌گویند محمدرضا گلزار اتاق فکر و مشاورانی دارد و این برنامه‌ها با هماهنگی رخ می‌دهد تا نام گلزار بار دیگر بر سر زبان بیفتد و در ذهن‌ها تثبیت شود.

این اقدامات نمایشی دیگر تأثیری بر مخاطب امروزی ندارد؛ چه بسا برخلاف خواسته شخص باشد و از محبوبیت‌اش کاسته شود.

363324