چاپ چهارکتاب دیگر از مجموعه «کلاس اولی کتاب اولی»

چهارعنوان دیگر از کتاب‌های «کلاس اولی کتاب اولی» توسط نشر افق منتشر شد.
تصویر چاپ چهارکتاب دیگر از مجموعه «کلاس اولی کتاب اولی»

به گزارش سایت خبری پرسون، چهارعنوان کتاب جدید از مجموعه «کلاس اولی کتاب اولی» به‌تازگی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند. این‌کتاب‌ها مربوط به زیرمجموعه «سطح 3» این‌مجموعه هستند.

کتاب‌های این‌مجموعه به‌قلم نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان، برای کتاب‌خوان‌شدن بچه‌های کلاس اولی تهیه و منتشر می‌شوند و ۵ سطح دارند. سطح اول این‌کتاب‌ها به‌قول نشر افق برای کودکان نوسوادی چاپ می‌شوند که درس‌های ۱ تا ۵ کتاب فارسی اول دبستان را تمام کرده‌اند و می‌خواهند کلمه‌خوانی و جمله‌خوانی را تمرین کنند. در کتاب‌های سطح ۲، مطالب براساس درس‌های ۶ تا ۱۰ کتاب فارسی اول دبستان طراحی شده‌اند. در سطح ۳، براساس درس‌های ۱۱ تا ۱۳، سطح چهارم براساس درس‌های ۱۴ تا ۱۸ و کتاب‌های سطح پنجم این‌مجموعه هم براساس درس‌های ۱۹ تا ۲۲ کتاب فارسی تدوین شده‌اند.

چاپ کتاب‌های «کلاس اولی کتاب اولی» از دی‌ماه ۹۸ شروع شد و نویسندگان این‌مجموعه خطاب به پدرومادرها نوشته‌اند: «اگر آرزو دارید فرزند کلاس اولی‌تان از همان ماه‌های اول آموزش، کتاب بخواند، این‌مجموعه آرزویتان را برآورده می‌کند!»

کتاب‌های سطح ۱ و ۲ این‌مجموعه، هرکدام با ۴ جلد دی‌ماه ۹۸ و کتاب‌های سطح ۳ هم با ۴ جلد دیگر خرداد ۹۹ منتشر و راهی بازار نشر شدند. همچنین شهریور ۹۹ بود که کتاب‌های سطح چهارم این‌مجموعه به چاپ رسیدند. آبان‌ماه سال ۹۹ هم چهارکتاب سطح پنجم این‌مجموعه چاپ شدند.

اردیبهشت سال ۱۴۰۰ هم پنج‌عنوان دیگر به کتاب‌های «سطح۱» این‌مجموعه اضافه شدند و تعداد کتاب‌های این‌مجموعه را به ۲۵ جلد رساندند.

کتاب‌های جدیدی که به‌تازگی به این‌مجموعه اضافه شده‌اند، عبارت‌اند از: «آفرین به خودمان!» نوشته آتوسا صالحی با تصویرگری ویدا کریمی، «فیل خجالتی» نوشته معصومه یزدانی با تصویرگری سمیه محمدی، «سفینه فسقلوس» نوشته لاله جعفری با تصویرگری غزاله بیگدلو و «بابابرفی در شب یلدا» نوشته مژگان کلهر با تصویرگری آمنه اربابون.

این‌کتاب‌ها با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۳ هزار نسخه و قیمت ۲۲ هزار تومان منتشر شده‌اند.

352138