نوروزی:

حسرت 8 ساله/ دلمان برای سخنرانی‌ انقلابی رئیس جمهور در سازمان ملل تنگ شده بود!

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت:‌ در 8 سال گذشته دلمان برای سخنرانی‌های انقلابی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل تنگ شده بود که امسال شاهد این سخنرانی انقلابی بودیم.
تصویر حسرت 8 ساله/ دلمان برای سخنرانی‌ انقلابی رئیس جمهور در سازمان ملل تنگ شده بود!

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تمجید از مواضع و سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: 8 سال بود که دلمان برای سخنرانی انقلابی رئیس جمهور کشورمان در اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل تنگ شده بود و امسال شاهد این سخنرانی انقلابی بودیم.

وی افزود: مواضع و صحبت‌های آقای رئیسی در هفتصد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل همان چیزی بود که مورد انتظارمان بود و تحقق یافت.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل بحث حمایت از ملل مظلوم منطقه و همچنین بحث مواضع ایران در برجام و مسائل منطقه‌ای را بیان کرد و ما شاهد موضع مقتدرانه وی در سخنرانی‌‌اش بودیم.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی آقای رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل استحکام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان داد و به همگان ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچ تغییری در سیاست‌های ضد امپریالیسمی‌اش ایجاد نشده و همچنان به مسیر 43 سال قبل خود ادامه می‌دهد.

نوروزی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها تغییری در سیاست‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایجاد نشده بلکه مطمئنا با استحکام و اقتدار بیشتری به مسیر خود ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

351953