دستگیری باند مامور نما در تهران

رییس اداره پنجم پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان موفق به دستگیری باند ۵ نفره دیگری شدند که تحت عنوان مامور ناجا و با داشتن تجهیزات پلیس اعم از بیسیم، شوکر، اسپری اشک آور اقدام به سوار کردن خانم نمودند و ایشان را به حومه تهران منتقل کردند و طلاجات و گوشی تلفن همراه وی را ربودند.
تصویر دستگیری باند مامور نما در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، در جامعه و در شرایط کنونی حیات و زندگی کسانی پیدا می شوند به دلیل گم کردن مسیر خیر و صلاح رشد و ارزش های متعالی؛ آنچنان در ورطه ضلالت و گمراهی غوطه ور شده‌اند که با جا گذاشتن خانواده و فرزندان و کاشانه شان در پیچ و خم های زندگی اینک در تباهی و شوربختی غوطه ور شده اند و در این میان حتی برای در آوردن مقداری مواد مخدر برای نعشگی خود برای تهیه لقمه ای بخور و نمیر نان که با آن سد جو کنند جانشان را در راه سرقت و دزدی اشیایی که؛ گاها تحصیلش به قیمت مرگ می انجامد معامله می کنند.

سرهنگ حسین یار احمدی رییس اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون اظهار داشت: پرسنل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی مرکز توانستند باندی را که با خودروهای شخصی مختلف در محدوده آزادی تحت عنوان مسافر کش اقدام به سوار نمودن مسافر می کردند و مسافران را به محدوده تهران برده و با تهدید سلاح سرد چاقو و قمه اقدام به سرقت اموال با ارزش مالباخته ها می کردند را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: اگر از شهروندان به این شیوه و شگرد سرقت شده می توانند به اداره پنجم پلیس آگاهی مرکز مراجعه کنند و یا با شماره ۰۵ ۵۱۰۵۵۵ ۰۲۱تماس حاصل نمایند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: توصیه به شهروندان این است که سعی کنند تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی اعم از اتوبوس و تاکسی استفاده کنند.

وی افزود: ۱۲ فقره گوشی و سلاح سرد کشف و ضبط گردید. سارقان انگیزه خود را نیاز مالی بیان داشتند و سابقه دار بودند.

رییس اداره پنجم پلیس آگاهی ادامه داد: کارآگاهان موفق به دستگیری باند ۵ نفره دیگری شدند که تحت عنوان مامور ناجا و با داشتن تجهیزات پلیس اعم از بیسیم، شوکر، اسپری اشک آور اقدام به سوار کردن خانم نمودند و وی را به حومه تهران منتقل کردند و طلاجات و گوشی تلفن همراه وی را ربودند.

گزارش از ساراپیرانه

انتهای پیام/

324025