شهدا؛ امامزادگان عشق هستند

فرمانده سپاه سیدالشهدا گفت: شهدا امامزادگان عشق هستند. همه رزمندگان سربازان سیدالشهدا هستند. تمام  قدرت های بزرگ  عجزشان را اعلام می کنند و آن را مدیون شهدا هستیم.
تصویر شهدا؛  امامزادگان عشق هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، عصر امروز مراسم ششمین یادواره شهدای تکواندو کشور و تجلیل از خانواده معظم شهدای شاخص تکواندو کارتهران در سالن شهید جنگروی شهرری با حضور معاونین وزیر ورزش، فرمانده سپاه سیدالشهدا، فرماندارشهرری و...برگزار شد.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشور در ابتدای مراسم بیان داشت: مهم ترین هدف ما پاسداشت مادران و پدران شهدا است. امسال یادواره ما با دو رویداد ملی مذهبی مصادف شده؛ اولا که در هفته دفاع مقدس هستیم که یادآور شجاعت ها و ارزشمند ترین فرزندان این آب و خاک است و ثانیا مصادف شده با اربعین سید الشهدا (ع) که این دو تقارن برای ما پیام دارد.

وی ادامه داد: امام علی (ع) فرمود: جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند برای بندگان خاص خودش باز می‌کند. آدم های ویژه در دامن های ویژه و خاص در دامان گرم و صمیمی مادران و پدران خاص پرورش می یابند؛ شما گنجینه های این سرزمین و پیشقراول و پیام آوران شهدا هستید؛ همانگونه که حصرت زینب(س) پیام آور کربلا بود.

پولادگر اشاره کرد: مهم ترین هدف ما تجلیل از این خانواده های شهدا است.

در بخشی دیگر از این یادواره سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) با اشاره با اینکه واژه قهرمانی در جان و دل مردم ایران ریشه دارد، بیان داشت: امروز بعد از سالیان سال از فوت تختی می گذرد؛ اما هنوز از او به پهلوانی یاد می شود.

وی ادامه داد: همه شهدا ما قهرمان و پهلوان هستند. پهلوان های واقعی کسانی هستند که با جان و نفس خود مبارزه و با خدا معامله کردند و خداوند جان آنها را خریداری کرد . یقین دارم که شهدا روزی می خورند و پدران و مادران شهدا شهیدشان را کنار خود حس می کنند و بزرگترین پهلوانان و قهرمانان طول تاریخ بشریت، همین شهدا هستند.

سردار ذوالقدر بیان داشت: شهدا استادان جبهه مقاومت هستند. شهدا تربیت یافته محرم، صفر عاشورا، امام خمینی(ره) و خانواده هایی که نان حلال خوردند، می باشند‌. شهدا بهترین و بزرگترین مومنان روی زمین هستند. این شهدا با دست خالی ولی با قوه الهی در برابر دشمن ایستادند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا گفت: شهدا امامزادگان عشق هستند. همه رزمندگان سربازان سیدالشهدا هستند. تمام قدرت های بزرگ عجزشان را اعلام می کنند و آن را مدیون شهدا هستیم. اینها الگو شدند.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس جان مردم را گرفت و امروز فضای الکترونیک و تبلیغات دشمن جوانان ما شده است‌. جمهوری اسلامی با تکنولوژی‌ مخالف نیست آنجا که اختراع و پیشرفتی در کار باشد؛ اما غربیان آن بخشی از فضای مجازی را به جوانان ما تزریق می کنند که در گرفتاری بیفتند.

در بخش دیگر این مراسم سردار خلیلی رئیس هیئت تکواندو تهران بیان کرد: خانواده شهدا مانند خورشید می درخشند شهدا و خانواده شهدا نوکر سیدالشهدا (ع) هستند. دشمنان نظام بدانند تا خون در بدن داریم در راه شهدا ایستادگی خواهیم کرد‌.

در پایان مراسم از خانواده های معزز شهدا تجلیل شد.

ساراپیرانه

351259