وزیر ارشاد از خانواده شهدا تجلیل کرد

در دومین هفته طرح ملی سه شنبه‌های تکریم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به لطف شهید سردار سلیمانی طی سال‌های اخیر کمی از مهجوریت شهدای مدافع حرم کم شده است و امروز ما محتاج نگاه‌های شهدا هستیم.
تصویر وزیر ارشاد از خانواده شهدا تجلیل کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، در حاشیه دومین هفته طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، حجت‌الاسلام ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنر مساجد اظهار کرد: سه شنبه‌های تکریم در قالب تقدیر از مادر و همسران شهدا است و در کنار آن بسته اربعین را داریم.

او ادامه داد: بسته اربعین امسال شامل اسکان ۱۰ موکب در کشور عراق است و علاوه بر طبخ غذا بسته‌های فرهنگی نیز ارائه می‌شود. همچنین یک سرودی در کانون بچه‌های مسجد ساخته شده که در پیاده روی تهران و دیگر شهر‌های ایران رونمایی می‌شود.

ارزانی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های بچه‌های مسجد، ساخت یک بازی یارانه‌ای که توسط بچه‌های شیراز ارائه شده که امروز از آن رونمایی می‌شود. همچنین برنامه کتاب اربعین را داریم که برای تمامی گروه‌های سنین کتاب‌های مختلفی را بارگذاری کرده ایم.

اسماعیلی هم در ادامه برنامه اظهار کرد: گرامیداشت شهدا و تقدیر از خانواده آنان تنها کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. به قول امام خمینی (ره) شهدا امامزاده‌های عشق هستند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: به لطف شهید سردار سلیمانی طی سال‌های اخیر کمی از مهجوریت شهدای مدافع حرم کم شده است و امروز ما محتاج نگاه‌های شهدا هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

351217