برگزاری ۳۶۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری ۳۶۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل خبر داد.
تصویر برگزاری ۳۶۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در سطح استان اردبیل پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و ستاد سپاه استان 360 عنوان برنامه تنظیم شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یادداشت خاطرات دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا ، برگزاری نمایشگاه رزمی و فرهنگی و بازخوانی عملیات دفاع مقدس از اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این ایام است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نمایشگاه رزمی فرهنگی جنگ‌های نامنظم استان اردبیل با موضوع دفاع مقدس واقع در شورابیل برگزار می‌شود از خانواده‌های معظم شهدا و خانواده‌های شهدا دعوت می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نمایشگاه رزمی فرهنگی حضور یابند.

عبدی ادامه داد: نخستین روز هفته دفاع مقدس رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح در سطح استان و تمامی شهرستان‌ها برای به نمایش گذاشتن اقتدار نیروهخای مسشلح و گرامیدشاتیادو خاطره شهدای دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است.

منبع:تسنیم

351095