رونمایی از «دستمال سرخ‌ها» در آستانه هفته دفاع مقدس

مستند «دستمال سرخ‌ها» به کارگردانی حنظله تاج‌الدینی در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس شامگاه روز شنبه ۲۷ شهریور ماه رونمایی شد.
تصویر رونمایی از «دستمال سرخ‌ها» در آستانه هفته دفاع مقدس

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم رونمایی مستند «دستمال سرخ‌ها» به کارگردانی حنظله تاج‌الدینی با حضور تعدادی از اعضای بازمانده گردان دلاور دستمال سرخ‌ها و روایتگری حاج حسین یکتا و استقبال پرشور مخاطبان از نمایش این مستند شب گذشته در فضای باز کهف‌الشهدای تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مستند «دستمال سرخ‌ها» برای اولین بار با مرتضی پارسائیان، عبدالله نوری‌پور و حسنعلی علی‌بیگی از قهرمانان بازمانده گردان دستمال‌سرخ‌ها رونمایی شد و پس از آن حاج حسین یکتا از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به ذکر خاطره ار دلاوری‌های شهید اصغر وصالی، شهید علی تیموری و گردان تحت فرماندهی آن‌ها پرداخت.

مستند سینمایی «دستمال سرخ‌ها» به روایت چگونگی شکل‌گیری گردان دستمال‌سرخ و شهادت شهید اصغر وصالی و شهید علی تیموری از فرماندهان این گردان و جنایات گروهگ تروریستی منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره دارد، سال گذشته برای اولین بار در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت نمایش داده شد که با استقبال مخاطبان و رسانه‌ها مواجه شد.

مستند سینمایی «دستمال سرخ‌ها» به کارگردانی حنظله تاج‌الدینی و تهیه‌کنندگی حسین اسدی‌زاده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در خانه مستند است که روز چهارشنبه ۳۱ شهریور و همزمان با آغاز چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس عرضه اینترنتی خواهد شد.

منبع: ایلنا

350737