رایزنی مجلس با دولت درباره رتبه‌بندی معلمان

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به لزوم عدالت‌محوری بیان کرد: اصلی‌ترین مطالبه اساتید و معلمان اجرای عدالت در پرداخت‌هاست،که باید دولت و مجلس این مطالبه بحق را در اولویت پیگیری قرار دهند.
تصویر رایزنی مجلس با دولت درباره رتبه‌بندی معلمان

به گزارش سایت خبری پرسون، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگویی از تشکیل جلسه این کمیسیون با حضور نمایندگان اساتید دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان خبر داد و گفت: در این نشست منادی رئیس و مولوی نایب رئیس کمیسیون آموزش نیز حضور داشتند.

وی در همین راستا افزود: در این جلسه موضوع همسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که در این دو دانشگاه اجرایی نشده است مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: اساتید مشمول این موضوع 3000 تن هستند، که پیگیری برای اجرایی شدن مطالبه بحق آن‌ها از طریق رایزنی با هیات دولت صورت می‌گیرد.

حاجی‌بابایی ادامه داد: روز یکشنبه (21 شهریور) نیز جلسه‌ای با آقای زلفی‌گل وزیر علوم تشکیل و با طرح موضوع و توافق برای پیگیری براساس مستندات ارائه شده صورت گرفت.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به لزوم عدالت‌محوری بیان کرد: اصلی‌ترین مطالبه اساتید و معلمان اجرای عدالت در پرداخت‌هاست، که باید دولت و مجلس این مطالبه بحق را در اولویت پیگیری قرار دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان آموزش وپرورش را اساسی‌ترین رکن توسعه کشور برشمرد و گفت: در زمینه رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی رایزنی شده است.

350166

مطالب مرتبط