مدیرعامل کارخانه صنایع مس نظریان در گفت‌وگو با پرسون:

مشکل تولید مس، نبود ثبات قیمت گرده و کابل است

مدیرعامل کارخانه صنایع مس نظریان به مشکل نبود ثبات قیمت گرده و کابل جهت تولید مس اشاره کرد و گفت: ضعف بازار و رکود آن از دیگر مشکلات تولیدکننده‌های مس است.
تصویر مشکل تولید مس، نبود ثبات قیمت گرده و کابل است

رسول نظریان مدیرعامل کارخانه صنایع مس نظریان در گفت‌وگو با سایت خبری پرسون از استان زنجان، اظهار کرد: این کارخانه تولیدی از حدود ۶ سال پیش آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه کار خود را با تنها 4 یا 5 نفر نیروی کار شروع کرده است عنوان کرد: در گام نخست این کارخانه کارگاهی بسیار کوچک بوده است که تنها یک محصول را تولید می‌کرده است.

مدیرعامل کارخانه صنایع مس نظریان با اشاره به اینکه در حال حاضر این کارگاه کوچک به کارخانه‌ای بزرگ تبدیل شده است افزود: اینک حدود ۵۰ نفر نیروی کار در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

نظریان در خصوص تولیدات فعلی این کارخانه تاکید کرد: در حال حاضر حدود 30 قلم کالا از انواع مختلف ظروف مسی در این کارخانه تولید می‌شود.

‏وی در خصوص میزان تولیدات کارخانه صنایع مس تصریح کرد: تولیدات این کارخانه میانگین خاصی ندارد و بسته به حجم سفارشات تولیدات رقم می‌خورد.

نظریان به وجود برخی مشکلات در شروع کار اشاره و عنوان کرد: در شروع کار مشکل نبود مواد اولیه و ملزومات مورد نیاز سنگی در جلوی پای این مجموعه بوده است، اما در حال حاضر در این کارخانه واحدهای تولیدی در این خصوص راه‌اندازی شده و به صورت مستقل این ملزومات و مواد اولیه در همین مجموعه تهیه می‌شود.

مدیرعامل کارخانه صنایع مس نظریان در پایان خاطرنشان کرد: در این مجموعه یک واحد ریخته‌گری و یک واحد گرده ایجاد شده است به گونه‌ای که این شرکت را بی‌نیاز از تهیه مواد اولیه کرده است و اکنون تنها ضعف بازار و نبود ثبات قیمت کابل و گرده مشکلات پیشروی این مجموعه است.

339110