نرخ بیکاری در استان تهران در ۴ فصل متوالی کاهش یافت

استاندار تهران با بیان اینکه در ارزیابی‌های صورت گرفته در چهار فصل متوالی کاهش نرخ بیکاری را در استان تهران شاهد بودیم گفت: برای اولین بار طبق اطلاعات مرکز آمار شاهد تحقق ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال در استان بودیم که در شهرستان ری ۱۴۶ درصد تحقق اشتغال را داشتیم.
تصویر نرخ بیکاری در استان تهران در ۴ فصل متوالی کاهش یافت

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی‌بندپی در آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت در شهرستان ری اظهار داشت: در شهرستان ری در ابعاد مختلف توسعه‌ای شاهد شکوفایی هستیم و مجموعه مدیریت اجرایی شهرستان ری مجموعه‌ای خلاق و نوآور است.

استاندار تهران بیان کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته در چهار فصل متوالی کاهش نرخ بیکاری را در استان تهران شاهد بودیم و برای اولین بار طبق اطلاعات مرکز آمار شاهد تحقق ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال در استان بودیم که در شهرستان ری ۱۴۶ درصد تحقق اشتغال را داشتیم.

وی عنوان کرد: در ارزیابی عملکرد فرمانداری‌های استان تهران فرمانداری ری رتبه نخست را کسب کرد که همدلی و وحدت در بین مسئولین شهرستان یکی از عوامل کسب رتبه برتر این فرمانداری است.

محسنی‌بندپی گفت: حوزه سرزمینی شهرستان ری وسیع است و نگاه ویژه‌ای برای ایمن سازی راه‌های شهری و روستایی این شهرستان می‌طلبد.

336196