مدیرعامل شرکت افشان ترمینه زنجان:

دولت از کسب‌ و کار تولیدی حمایت نمی‌کند

مدیرعامل شرکت افشان ترمینه زنجان با بیان اینکه دولت از کسب‌وکارها و شرکت‌های تولیدی حمایت نمی‌کند گفت: در حال حاضر این مشکل پیش‌روی شرکت افشان ترمینه زنجان نیز است.
تصویر دولت از کسب‌ و کار تولیدی حمایت نمی‌کند

محمدعلی عزیزی مدیرعامل شرکت افشان ترمینه زنجان در گفت وگو با رسانه سایت خبری پرسون از استان زنجان، اظهار کرد: شرکت افشان ترمینه زنجان از سال ۱۳۸۵ کار خود را با هدف راه‌اندازی یک کسب و کار تولیدی آغاز کرده است.

وی در خصوص نوع فعالیت‌های شرکت افشان ترمینه زنجان عنوان کرد: این شرکت اقدام به برش نان‌بستنی، کاورگذاری و اتومات کردن دستگاه‌های دستی کرده است.

مدیرعامل شرکت افشان ترمینه زنجان با بیان اینکه ارگان‌های بزرگ از کسب و کار این شرکت حمایت نمی‌کنند تصریح کرد: این در حالی است که حدود ۵ دستگاه که در مملکت وجود نداشته در این شرکت ساخته و پرداخته شده است.

عزیزی با اشاره به اینکه شرکت افشان ترمینه زنجان موفق به مکانیزه کردن کارخانه‌های دستی بسیاری شده است افزود: این اقدامات در شهرهای مختلف ایران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کارخانه‌های دستی بسیاری در گرمسار، اسلام‌شهر، ساری و غیره توسط این شرکت به صورت مکانیزه تبدیل شده است تاکید کرد: البته در خارج از کشور و در افغانستان نیز این ماشین‌آلات با استقبال روبرو شده و بحث صادرات به این کشور را رقم زده است.

مدیرعامل شرکت افشان ترمینه زنجان به شرکت دیگری با عنوان شرکت تولید نان بستنی اشاره و عنوان کرد: این شرکت نیز در سال ۱۳۸۵ همپای شرکت افشان ترمینه زنجان راه‌اندازی شد که در حال حاضر متاسفانه به علت وجود مشکلات مالی به تعطیلی کشانده شده است.

349853

مطالب مرتبط