مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد:

آغاز واکسیناسیون خانواده پرسنل بهداشت و درمان

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از آغاز واکسیناسیون خانواده‌های پرسنل بهداشت و درمان در زنجان خبر داد.
تصویر آغاز واکسیناسیون خانواده پرسنل بهداشت و درمان

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، جواد رسولی مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: واکسیناسیون خانواده‌های پرسنل بهداشت و درمان (پدر، مادر، همسر و فرزندان ۱۸ سال به بالا) در همه پایگاه‌های واکسیناسیون استان زنجان آغاز شد.

او افزود: در راستای ارج نهادن به فداکاری‌ها و پیشگیری از ابتلای خانواده کادر بهداشت و درمان به ویروس کرونا، واکسیناسیون خانواده‌های پرسنل بهداشت و درمان از دیروز سه شنبه ۲۳ شهریورماه در همه مراکز واکسیناسیون کووید - ۱۹ استان زنجان آغاز شده است.

رسولی گفت: شرایط لازم برای واکسیناسیون گروه هدف مذکور شامل حضور فرد شاغل در حوزه بهداشت و درمان به همراه اعضای خانواده در پایگاه واکسیناسیون، ارائه مدرک مبنی بر اشتغال در حوزه بهداشت و درمان اعم از حکم کارگزینی، کارت نظام پزشکی/ پرستاری، معرفی‌نامه از محل فعالیت برای افراد شاغل در بخش خصوصی و ارائه شناسنامه فرد شاغل در حوزه بهداشت و درمان و کارت ملی اعضای خانواده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

349806