پیش تولید سریال «گلشن» ادامه دارد

رحمان خوب‌زاده کارگردان تئاتر و سینما که قرار است سریال «گلشن» را بسازد گفت: ۶ ماهی است پیش‌تولید کار آغاز شده و در مرحله انتخاب بازیگران هستیم.
تصویر پیش تولید سریال «گلشن» ادامه دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، رحمان خوب‌زاده کارگردان تئاتر و سینما و رییس جشنواره ملی تئاتر آرخه از ساخت سریالی با عنوان «گلشن» خبر داد و گفت: این سریال روایت زنی به اسم گلشن است که قصد دارد طرح علمی خود را در کشور عملی کند و در میان برنامه‌هایی که برای عملی کردن این طرح علمی دارد اتفاقات دیگری نیز در قصه رخ می‌دهد.

او افزود: از آنجایی که نویسنده «گلشن» نیز خودم هستم، تا این لحظه نگارش فیلمنامه سریال به پایان رسیده و ۶ ماهی است پیش‌تولید کار آغاز شده است و در مرحله انتخاب بازیگران هستیم.

به گفته این کارگردان، تا سه ماه آینده سریال «گلشن» مقابل دوربین می‌رود اما هنوز مشخص نشده است که از چه شبکه‌ای پخش می‌شود.

این نویسنده درباره لوکیشن‌های فیلمبرداری این سریال عنوان کرد: با توجه به فیلمنامه نگارش شده برای این سریال، قرار است بخش زیادی از کار در شهر تهران و بخش‌های دیگر نیز در شهر یاسوج مقابل دوربین برود. علت سفر به شهر دیگر نیز این است که زادگاه شخصیت اصلی سریال یعنی گلشن شهر یاسوج است.

خوب‌زاده با اشاره به اینکه این سریال برای ۳۰ قسمت نوشته شده است، بیان کرد: البته که این ۳۰ قسمت مربوط به فصل ابتدایی سریال است چراکه به دلیل قصه دراماتیکی که دارد و همچنین روایت یک داستان گره خورده با علم و طرح‌های علمی است ظرفیت پرداخت به آن تا فصل‌های آینده نیز وجود دارد.

این کارگردان با اشاره به اینکه ساخت یک سریال دغدغه‌های خاص خود را دارد، گفت: معمولا ساخت یک سریال همیشه کار سختی است چه برسد به اینکه برای اولین بار قصد تولید یک مجموعه را داشته باشید. با توجه به این موضوع من تمام تلاش خود را انجام می‌دهم که اعتماد مردم و مدیران را جلب کنم. البته باید بگویم تمام گروهی که در کنار من و در مسیر ساخت سریال «گلشن» حضور دارند نزدیک به یک سال و نیم است که نهایت تلاش خود را برای تولید یک کار معقول و متفاوت انجام می‌دهند.

خوب‌زاده در پایان عنوان کرد: ما نزدیک به یک سال و نیم است که درگیر این پروژه هستیم؛ از تحقیق و پژوهش گرفته تا آماده‌سازی مقدمات فنی تولید، اما مساله‌ای که فکر می‌کنم نکته بسیار مهمی است نادیده نگرفتن اهمیت پیش‌تولیدی دقیق است چراکه هرچه پیش‌تولید یک اثر قوی باشد خروجی کار قوی‌تر می‌شود.

منبع: صبا

349732