رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان:

شگرد جدید کلاهبرداران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه گروه غیربومی به عنوان سنگ‌کار وارد استان شدند که با دستمزد پایین اعتماد همشهریان را جلب کردند گفت: این گروه با عقد قرارداد و اخذ بیعانیه اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.
تصویر شگرد جدید کلاهبرداران

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، سرهنگ یوسف اسماعیل‌زاده رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، در رابطه با شگرد جدید کلاهبرداری در استان زنجان، اظهار کرد: اخیراً گروهی از سنگ‌کاران سایر استان‌ها به زنجان مراجعه کرده و با انجام کار ساختمانی با دستمزد پایین اعتماد شهروندان را جلب کرده و شیوه‌ای برای کلاهبرداری خود قرار داده‌اند.

وی در رابطه با شیوه کلاهبرداری افراد غیربومی در زنجان، افزود: این گروه پس از جلب اعتماد اقدام به انعقاد قرارداد بزرگ‌تر برای انجام کار ساختمان کرده و به بهانه اخذ بیعانیه و هزینه خرید دستگاه برش و اقلام مصرفی کار، مبالغی را دریافت و از استان خارج و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از آغاز تحقیقات پلیس علیه کلاهبرداران مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در جریای است؛ بنابراین از شهروندان درخواست می‌کنم فریب این شیوه از کلاهبرداری را نخورده و موارد مشکوک را با پلیس در میان بگذارند.

منبع: ایسنا

349649