ابوترابی:

چشم گدایی روحانی به غرب/ گروکشی هشت ساله غیرقابل بخشش است

نماینده مردم نجف‌آباد با طرح این سوال که چه منافع مشترکی بین دشمنان قسم خورده ایران و آقایان بودکه با هم هم‌صدا می‌شدند؟ گفت: گروکشی هشت ساله معیشت مردم با هیچ اغماض و بخششی قابل حل شدن نیست.
تصویر چشم گدایی روحانی به غرب/ گروکشی هشت ساله غیرقابل بخشش است

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع، اظهار داشت: در ابتدای دولت اول آقای روحانی وعده و وعید ها برای مذاکرات و گشایش ها برای رفع تحریم‌ها منطقی بود و مردم را امیدوار کرده بود.

وی افزود: کم کم که گذشت و برجام امضا شد و طرف‌های غربی به تعهدات خود عمل نکردند ولی باز هم چشم گدایی آقایان به غرب و اروپا بود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سال‌ها گذشت از برجام و انواع و اقسام توهین‌ها به ملت ایران و نخبگان اقتصادی صورت گرفت و باز هم دست از نابود کردن تولید کننده داخلی و روابط با همسایگان و متحدان برنداشتند. برای نمونه آقای ربیعی سخنگوی دولت قبل، بهانه‌های واهی برای واردات واکسن بیان کردند که چون کنوانسیون‌های مربوط به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) را امضاء نکرده ایم واکسن نمی‌توانیم وارد کنیم! اگر این گروکشی سلامت مردم و خیانت آشکار نیست پس چیست؟

ابوترابی در ادامه بیان کرد: آقای ظریف هم به‌عنوان وزیر امور خارجه هیچ تلاشی برای تهیه واکسن نکردند ولی حالا می‌بینیم که آقای امیر عبداللهیان با روابط کشورهای همراه مانند چین میلیون ها دز واکسن وارد کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: زمانی که ما می‌گفتیم دولت روحانی معیشت مردم را گرو گرفته و صحبت از فساد و رانت و نفوذ در سطح کابینه و منصوبان و خانواده آنها می‌کردیم، رسانه‌هایشان همراه با رسانه‌های معاند خارج از کشور همراه می‌شد و شروع به تمسخر می‌کردند؛ چه منافع مشترکی می‌تواند بین دشمنان قسم خورده ایران و آقایان باشد که با هم هم‌صدا می‌شدند؟

این نماینده مجلس یازدهم بر همین اساس اضافه کرد: در این میان گروکشی هشت ساله معیشت مردم با هیچ اغماض و بخششی قابل حل شدن نیست؛ چه فرقی بین گران کردن مصنوعی اقلام ضروری مردم و عدم ترخیص آن در گمرک با قحطی ساختگی انگلیس ها در ایران وجود دارد که گندم ها را در آب دریا می‌ریختند؟

منبع : فارس

349460