بالاترین سود امروز به جیب کدام سهامداران رفت؟

سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، فرآورده‌های تزریقی ایران و کربن ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.
تصویر بالاترین سود امروز به جیب کدام سهامداران رفت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 14 هزار و 709واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 475هزار و 6واحد به کار خود پایان داد و بیش از 8میلیارد و 807میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 6هزار و 403میلیارد تومان در بیش از 855 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بورس کالای ایران، فرآورده‌های تزریقی ایران و کربن ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، سیمان سفید نی ریز و پارس خزر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 8 میلیارد و 577میلیون ورقه به‌ارزش 20هزار و 137میلیارد تومان در 669هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 266واحد افت کرد و در ارتفاع 22هزار و 130واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ریل پرداز نو آفرین، مواد اولیه دارویی البرز بالک و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های محصولات سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، آ.س.پ و افرانت بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

339425