تفریح لاکچری «امیر تتلو» با نوازندگانش

امیر تتلو پس از مهاجرت از ایران سبک شعرها و کارهایش تغییر کرد. او را در ویدئوی زیر درحال فوتبال بازی کردن به همراه دو خانم که نوازنده‌ اش هستند می بینید.
تصویر تفریح لاکچری «امیر تتلو» با نوازندگانش

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر تتلو پس از مهاجرت از ایران سبک شعرها و کارهایش تغییر کرد. او هواداران بسیاری دارد اما حواشی اش کم نیست. تتلو اگر از حاشیه به دور بود می توانست بسیار موفق باشد. در این فیلم وی را با ۲ خانم نوازنده می بینید.

تتلو وعده داده که ۲۹ مهر ماه در ترکیه کنسرت برگزار کند و کم کم برای این کنسرت بند خود را انتخاب و تمرینات را شروع کرده است.

به نظر می رسد نفر اول کنسرت تتلو امیر دیوا باشد که مدت هاست در ترکیه و کنار تتلو زندگی می کند و در ترانه های جدید تتلو هم حضور پررنگی داشته است.

تتلو برای این کنسرت از دو نوازنده خانم هم استفاده کرده؛ «ماری» و «می می» دو نوازنده ای هستند که این روزها به تیم تتلو بسیار نزدیک هستند و تمرینات شان در منزل شخصی تتلو برگزار می کنند.

تتلو هفته گذشته از این دو دختر نوازده رونمایی کرد و در کپشنش دختران را خانواده خود خطاب کرد. این دو دختر از عضو های تیم کاری اش در نوازندگی هستند که برای کنسرت مهر ماه تتلو در حال تمرینات می باشند. یکی از این دو دختر درام می نوازد و یک دیگر گیتار برقی.

منبع: رکنا

339213