واکنش تند «امیر تتلو» علیه پیج های فیکش در اینستاگرام

امیر تتلو در آستانه کنسرت ۲۹ مهر اعلام کرد که کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خود را فروخته و حتی از احتمال کنسل شدن کنسرتش گفت.
تصویر واکنش تند «امیر تتلو» علیه پیج های فیکش در اینستاگرام

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر تتلو از خوانندگان رپ ایرانی طرفداران زیادی دارد. او فیلم های جنجالی از خودش منتشر می کند، به تازگی یک کلیپ بارگذاری کرده که گویا درباره عدم فعالیت خود در اینستاگرام می گوید. همچنین امیر تتلو از ماجرای کنسل شدن کنسرتش می گوید.

این خواننده پرحاشیه که یک ماه اخیر به بهانه کنسرت ۲۹ مهر ماه اش در صدر اخبار فضای مجازی بود بار دیگر با انتقاد از طرفدارانش از آن ها گلایه کرد و با الفاظی زشت آن ها را خطاب قرار داد.

ماجرا از آنجایی شروع شد که تتلو هفته گذشته از تعداد زیر صفحاتی که در اینستاگرام به نام او ساخته شده است انتقاد کرد و خطاب به گردانندگان این صفحات نوشت: اگر هوادار واقعی هستید این صفحات را ببندید و اصلا من دوست ندارم هیچ اسمی از امیر تتلو در اینستاگرام وجود داشته باشد.

بعد از این صحبت ها تتلو صفحه خود در اینستاگرام را هم بست و اعلام کرد که قصد دارد پیجش را به فروش برساند.

اما رفتار انتحاری تتلو فقط مخصوص به اینستاگرام نبود و تتلو اعلام کرد که کانال تلگرام خود را هم به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان فروخته و دیگر هیچ فعالیتی در اینستاگرام و تلگرام ندارد و فقط در یوتیوب حضور خواهد داشت.

البته امیر تتلو در ادعایی عجیب اعلام کرد که این تلگرام و اینستاگرام و البته طرفداران هستند که از رفتن تتلو ضرر می کنند و اصلا تلگرام به واسطه حضور اوست که هنوز رونق دارد!

منبع: رکنا

366493