مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مطالبه مردم در قیام ۱۷ شهریور استقلال سیاسی، فرهنگی و نظامی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: مطالبه مردم در قیام ۱۷ شهریور کسب استقلال از لحاظ سیاسی، فرهنگی و قدرت نظامی بود.
تصویر مطالبه مردم در قیام ۱۷ شهریور استقلال سیاسی، فرهنگی و نظامی بود

حجت الاسلام والمسلمین حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان در گفت‌وگو با رسانه سایت خبری پرسون از استان زنجان، اظهار کرد: علت قیام مردم در تاریخ ۱۷ شهریور به دست آوردن استقلال از جهات مختلف بوده است اما رژیم دست‌نشانده ناتوان در برآوردن خواسته‌های مردم بود.

وی با بیان اینکه ۱۷ شهریور نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ایران بوده است افزود: در این تاریخ مردم تهران در میدان ژاله سابق به عنوان مخالفت با رژیم منحوس پهلوی قیام کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان ادامه داد: حمله نظامیان در قیام ۱۷ شهریور منجر به کشته شدن صدها یا هزاران نفر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین بیگدلی با اشاره به اینکه تفکر رژیم ستم‌شاهی از لحاظ بنیادی و زیربنایی با تفکر مردم ایران متفاوت بوده است عنوان کرد: مردم دین، اسلام، تفکرات اسلامی و مبارزه با ظلم را می‌خواستند.

وی خواسته‌های مردم در قیام ۱۷ شهریور را خواسته‌های برحق خواند و گفت: مستکبرین با خواسته‌های برحق مردم همراهی نکرده بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه همراهی با مردم منجر به کسب موفقیت در درون و برون نظام می شود افزود: هرجا برخلاف خواسته‌های مردم اقدام شود فشارها مضاعف خواهد شد.

338559