پیام سرپرست شهرداری گرگان به مناسبت سالروز قیام خونین 17 شهریور

مجید سعیدی سرپرست شهرداری گرگان به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام خونین 17 شهریور در پیامی سالروز این حماسه ملی را گرامی داشت.



تصویر پیام سرپرست شهرداری گرگان به مناسبت سالروز قیام خونین 17 شهریور

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید سعیدی سرپرست شهرداری گرگان به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام خونین 17 شهریور در پیامی عنوان کرد: هفدهم شهریور سال ۱۳۵۷ یکی از خونبارترین روزهای تاریخ معاصر انقلاب اسلامی است؛ روزی که زمین رنگ خون گرفت و آسمان عدالت سیاه پوشید. جمعه‌ای سیاه که در آن دژخیمان نظام پهلوی مردم عدالت‌جوی این سرزمین را که جز مشت گره شده سلاحی نداشتند به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: این روز یادآور حماسه آفرینی و ایستادگی اسطوره هایی است که عطای زندگی خاکی را به شهد شیرین شهادت بخشیدند و لبیک گویان به دیار باقی شتافتند. آنان که با شهادت خویش زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شدند و نشان دادند هیچ چیز نمی تواند اراده های پولادین و ایمان راستین مردان حق را شکست دهد.

سعیدی گفت: قیام خونین 17 شهریور در تاریخ جاودانه شد تا عظمت این مجاهدت و استقامت مردمی، همواره روشنایی و بصیرت راه امت اسلامی باشد. سالروز این حماسه ملی را گرامی می داریم تا یاد و خاطره شهدای 17 شهریور برای همیشه در خاطر ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی زنده و برقرار باشد. ان شاءالله

منبع: هیرکان‌نیوز

338173

مطالب مرتبط