عزیزی‌خادم؛

نگاه فدراسیون فوتبال این است که از همه تجربه ها استفاده کند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: با مهدی مهدوی کیا می خواهیم در غالب یک پروژه نسل فوتبال را تغییر دهیم.
تصویر نگاه فدراسیون فوتبال این است که از همه تجربه ها استفاده کند

به گزارش سایت خبری پرسون، «شهاب الدین عزیزی خادم» دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی اظهار داشت: پیروزی برابر سوریه بسیار مهم بود به ویژه در گروهی که بازی ها به هم گره خورده بود. ما به خدا توکل می‌کنیم و امیدوارم با این تیم یکدست که بهترین نسل فوتبال ما هستند موفق شویم. نگاه فدراسیون فوتبال این است که از همه تجربه ها استفاده کند و امیدوارم این فضا ایجاد شود.

وی ادامه داد: ما بحث المپیک را داریم که بسیار مهم است. با مهدی مهدوی کیا و کادر او که اکثرا از آلمان می آیند می خواهیم در غالب یک پروژه نسل فوتبال را تغییر دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: برای تیم ملی فوتسال نیز همه امکانات را بسیج کردیم. البته فدراسیون فوتبال یک‌سری محدودیت ها دارد و امیدوارم آنهایی که ما را دنبال می کنند، به کمک ما بیایند. در شرایط سختی هستیم و کار به مراتب سخت‌تر هم می شود.

عزیزی خادم تصریح کرد: امیدوارم همه با یک نگاه واحد تیم های ملی را دریابیم و کمک کنیم تا تیم ملی راهی جام جهانی شود. شرایط بسیار سختی است و سطح فنی تیم ها به هم نزدیک شده است.

وی ادامه داد: بحث میزبانی اتفاق بسیار خوبی بود. مساله اصلی ما بازی با کره جنوبی است. بحث کمک داور ویدئویی بحث مهمی است و در تلاش هستیم اقدامات این کار را انجام دهیم. ما باید این امکان را داشته باشیم. این فرآیند انجام شده و امیدوارم در این کار موفق شویم.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: در بخش لباس مشترک، IT و استعدادیابی کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و امیدوارم بتوانیم اتحاد و هماهنگی به وجود بیاوریم. همه باید کمک و حمایت کنند. از این موقعیت استفاده می کنم تا از حمید سجادی وزیر ورزش نیز تشکر کنم.

منبع: ایرنا

337845