مراسم رونمایی از «صفحه فروش اختصاصی نمایندگان بیمه ملت» برگزار شد

هم‌گام با تحولات فناوری و با هدف پشتیبانی از شبکه فروش نمایندگان، بیمه ملت از صفحه فروش اختصاصی نمایندگان رونمایی کرد.
تصویر مراسم رونمایی از «صفحه فروش اختصاصی نمایندگان بیمه ملت» برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، دلفراز اهمیت نیاز به تفکر دیجیتال در صنعت بیمه را مدنظر قرارداد و گفت: با توجه به این‌که صنعت بیمه از صنعت بانکداری به لحاظ دیجیتالی شدن عقب‌ تر است باید به دنبال راهی باشیم تا عرضه محصولات و کانال‌های فروش با توجه به ذائقه متفاوت مردم، بیشتر در دسترس قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت، دیجیتالی شدن صنعت بیمه را نه یک نیاز، که یک الزام دانست و افزود: امروزه این مهم، در کانون توجه اکثر کسب و کارهاست و اگر صنعت بیمه در برابر این تغییر مقاومت کند، بی‌شک آسیب خواهد دید.

دلفراز با اشاره به شیوع بیماری کرونا که سبب شده بخش قابل توجهی از صدور و عملیات بیمه به سمت کانال‌های توزیع آنلاین برود، اعلام کرد: با توجه به نگرانی شبکه‌ فروش شرکت‌ های بیمه در زمینه افزایش فروش آنلاین در صنعت، شرکت بیمه ملت به همت مدیریت کسب و کار دیجیتال و مدیریت فناوری اطلاعات، از سال گذشته برنامه طراحی و ایجاد صفحه اختصاصی فروش آنلاین نمایندگان را در دستور کار شرکت قرار داد.

وی با اشاره به تاکید بر اهمیت وجود عرضه و تقاضا و نیز مهیاشدن بستری با رعایت پروتکل‌ های لازم؛ ادامه داد: امروز، بیمه ملت به عنوان اولین شرکت بیمه در کشور؛ با ایجاد فضایی برای فروش آنلاین و در دسترس شبکه فروش؛ از صفحه فروش اختصاصی نمایندگان رونمایی می‌کند.

مدیرعامل بیمه ملت، ایجاد تحولی بزرگ در تجربه مشتری به لحاظ فروش بیمه‌نامه را از جمله مزایای این نوآوری در بیمه ملت دانست و بیان کرد: با توجه به این‌که تاکنون صفحه فروش اختصاصی و آنلاین بیمه‌نامه، در دسترس حدود 90 درصد نماینده‌های بیمه ملت قرار گرفته است؛ به زودی علاوه بر فروش بیمه‌نامه شخص ثالث، بستر فروش سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز در این پلتفرم فراهم می‌شود.

دلفراز، در همین خصوص افزود: بی‌شک؛ شخصی‌سازی فرایندها و نحوه صدور بیمه‌نامه با سهولت بیشتر، در سودآوری میزان فروش به یاری صنعت بیمه می‌آید.

مدیرعامل بیمه ملت، در پایان سخنان خود با اشاره به افزایش سرمایه 976 درصدی بیمه ملت؛ این شرکت را بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور دانست و گفت: مدیریت ریسک و ترکیب پرتفوی مناسب از دیگر استراتژی‌های بیمه ملت است تا بتواند همگام با تحولات فناوری؛ در پیشرفت صنعت بیمه کشور موثر واقع شود.

رئیس هیات‌مدیره بیمه ملت نیز، تاثیر تحولات دیجیتال در صنعت بیمه را مدنظر قرار داد و گفت: بیمه ملت در مسیر به‌روزرسانی و دیجیتالی شدن، با اعتماد به نیروهای داخلی و بومی‌سازی خدمات، گام‌های موثری برداشته و حفظ اطلاعات مشتریان و امنیت آن همواره در دستور کار شرکت قرار دارد.

بهروز اسدنژاد در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری یک رخداد علمی آموزشی در بیمه ملت خبر داد و افزود: با توجه به برنامه‌ ریزی‌های انجام‌شده؛ این رخداد به زودی در بیمه ملت، در قالب وبینار آموزشی تحول دیجیتال در سطح صنعت بیمه اجرایی می‌شود.

وی با تکیه بر اهمیت رویکرد فعالانه و بازیگرانه در صنعت بیمه بیان کرد: برای حرکت در جهت تحول دیجیتال باید علاوه بر همگام شدن با تغییرات، منافع شبکه فروش، بیمه‌ گزاران و سایر ذی‌ نفعان را نیز درنظر بگیریم که رعایت این مهم، در فعالیت‌ های بیمه ملت قابل مشاهده است.

در ادامه عضو هیات‌مدیره و ناظر حوزه معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه ملت با اعلام این‌که از ابتدای سال با پیاده‌سازی این طرح، لیست نمایندگان متقاضی گردآوری شده است، بیان کرد: از مجموع نمایندگان بیمه ملت، تعداد 868 نماینده متقاضی دریافت صفحه فروش اختصاصی بودند. درحال‌حاضر، این صفحه در دسترس 600 نماینده قرار گرفته و در دوره‌های بعدی نیز سایر نمایندگان با تکمیل اطلاعات، صفحه مختص خود را در اختیار بگیرند.

مدیر کسب و کار دیجیتال، منظور از صفحه فروش نمایندگان را صفحه ویژه فروش اختصاص یافته به نماینده برشمرد و بیان کرد: این صفحه برای کلیه نمایندگان به صورت مشابه در دسترس بوده و تمام بیمه‌نامه‌های صادره در هریک از این صفحات به آن نماینده تعلق دارد. هر بیمه‌نامه‌ای که در صفحه اختصاصی نماینده صادر شود به منزله آن است که مشتری به دفتر نماینده مراجعه و بیمه‌نامه را خریداری کرده است.

یحیی میرزائی‌پری در بخش دیگر سخنان خود گفت: آدرس کلیه صفحات طراحی شده، در قالب domain بیمه ملت بوده و در انتهای URL هر صفحه، کد نماینده آورده شده و مشخصات نماینده و نمایندگی در این صفحه قابل رویت است؛ همچنین سرویس‌های صدور آنلاین در صفحه اختصاصی نمایندگان به صورت 24 ساعته در دسترس هستند.

مدیر کسب و کار دیجیتال، با قدردانی از زحمات همکاران مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران و مدیریت اتومبیل بیمه ملت در اجرای این طرح، ادامه داد: امکان صدور بیمه‌ نامه شخص ثالث و مشاوره آنلاین به بیمه‌گزار از خدمات حال حاضر این صفحه است. همچنین از جمله اقدامات و برنامه‌های آتی برای تکمیل و به‌روزرسانی این صفحه، صدور سایر بیمه‌نامه‌ها، صدور آنلاین بر روی صفحه اصلی شرکت با امکان اتصال به این صفحات، طرح‌های ویژه و پویش‌های بیمه ملت و امکان صدور آفلاین خواهد بود.

گفتنی‌است در این مراسم که روز یکشنبه 14 شهریور 1400 با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیر کسب و کار دیجیتال بیمه ملت به صورت آنلاین برگزار شد، از صفحه فروش اختصاصی نمایندگان بیمه ملت رونمایی شد.

337543