به گزارش سایت خبری پرسون، موسوی گفت: بخشی از موضوعات انتقادی و شکایتی در رابطه با عملکرد کارکنان و مدیران است که ساز و کار جداگانه ای برای آن در سامانه ۱۸۸۸ در نظر گرفته شده است. همچنین در راستای حفظ امنیت و حریم شهروندان این پیام ها به هیچ عنوان در اختیار نهادهای نظارت قرار نمیگیرد. ضمن اینکه شکایت یا انتقاد کارکنان از مدیران بالادستی نیز دریافت می شود و تا وصول نتیجه پیگیری خواهد شد.
وی که در یک گفتوگویی تلویزیونی سخن میگفت، با اشاره به اهمیت حفظ حریم خصوصی و امنیت پیام های شهروندان گفت: بخش جدیدی که در این سامانه راه اندازی شده است در راستای حفظ امنیت پیام های شهروندان است. همچنین سیکل ویژه ای برای رسیدگی به این پیام ها در نرم افزار این سامانه طراحی شده است.این سیکل از نظر زمان و کیفیت پاسخگویی، به بهبود سیستم ما کمک میکند. همچنین ما ساز و کاری برای تقویت انگیزه افرادی که پیام هایی با مضمون افشاء فساد از جمله اختلاس، رشوه و سوء استفاده از مقام های دولتی ارسال میکنند طراحی کردهایم. اگر اقدامات مفسده انگیز در نهادهای نظارتی اثبات شود، مکانیزمهای تشویقی برای فردی که این اقدامات را افشا کرده در نظر گرفته شده است. اگر این فرد از کارکنان شهرداری باشد ارتقاء درجه و اگر از شهروندان باشد از بستههای تشویقی مادی و معنوی بهرهمند خواهد شد.
منبع: ایسنا