افتتاح ۴ پروژه در رفسنجان و انار از سوی دانشگاه علوم پزشکی

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از افتتاح ۲ پروژه در شهرستان رفسنجان و دو پروژه در شهرستان انار با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.
تصویر افتتاح ۴ پروژه در رفسنجان و انار از سوی دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، علی اسماعیلی ندیمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آزمایشگاه تشخیص مولکولی شهرستان انار که در بحران کرونا کاربرد دارد در زمینی با مساحت ۴۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۹ میلیارد ریال شامل ۱۸ میلیارد ساخت و ساز و ۱۱ میلیارد تجهیزات احداث شده است.

وی افزود: همچنین انبار دارویی در این شهرستان با مساحت ۲۵۰ مترمربع و اعتبار ۸ میلیارد ریال احداث شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همچنین به دو طرح آموزشی و درمانی رفسنجان اشاره و بیان کرد: یکی از این طرح ها سالن آموزش الکترونیکی با ظرفیت ۲۷۰ نفر است که اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده و دیگری هم اورژانس شماره سه شهری رفسنجان با مساحت ۲۲۰ مترمربع است که با اعتبار ۶ و نیم میلیارد ریال ساخته شده است.

وی بیان کرد: از مجموع این ۱۵۰ میلیارد ریال ۲۰ میلیارد ریال توسط مجتمع مس سرچشمه و خیرین و بقیه از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است.

اسماعیلی ندیمی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان سال گذشته یک آزمایشگاه تشخیص کووید ۱۹ ( آزمایشگاه مولکولی) در مرکز شهر رفسنجان احداث کرد و این دانشگاه جمعیت ۳۷۰ هزار نفری رفسنجان و بیش از ۳۷ هزار نفری شهرستان انار را تحت پوشش دارد.

منبع: ایسنا

337266