جلالی:

لزوم انجام کار شبانه روزی دولت سیزدهم برای جبران کم کاری های دولت روحانی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در صورتی که دولتمردان به صورت مضاعف، شبانه‌روزی و جهادی تلاش کنند، می‌توانیم عقب‌ماندگی‌ها و ضعف‌های دولت گذشته را جبران کنیم.
تصویر لزوم انجام کار شبانه روزی دولت سیزدهم برای جبران کم کاری های دولت روحانی

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام حسین جلالی درباره اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم، اظهار داشت: اولویت اصلی کشور رفع مشکلات معیشتی مردم، مقابله با گرانی، افزایش اشتغال، کنترل تورم و افزایش ارزش پول ملی است.

وی بیان کرد: باید در وهله اول مشکلات اقتصادی مردم حل و فصل شود و مردم به دولت جدید امیدوار هستند و معتقدند که این دولت توان پاسخگویی به مشکلات آنان را دارد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌توان گفت همه وزرای جدید افرادی با توانمندی فوق‌العاده هستند، اما رئیس‌جمهور که سکاندار این دولت است، فردی مردمی و جهادی است و توان آن را دارد که کشور را رو به جلو ببرد.

جلالی تاکید کرد: مسئله مهم دیگر آن است که دولتمردان باید در میان مردم باشند، سفرهای استانی خود را افزایش دهند و از نزدیک ببینند مردم چه مشکلاتی دارند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردمی بودن دولتمردان اهمیت زیادی دارد، گفت: مسئله مهم دیگر این است که دولتمردان باید افرادی پرتلاش باشند و توجه کنند که کشور الان در وضعیت بحرانی و اضطراری قرار دارد و باید به صورت جهادی کار کند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که دولتمردان به صورت مضاعف، شبانه‌روزی و جهادی تلاش کنند، می‌توانیم عقب‌ماندگی‌ها و ضعف‌های دولت گذشته را جبران کنیم.

منبع : مهر

336568