منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت:

به زودی سیاست‌های انتخاباتی شورای وحدت تدوین می شود

سخنگوی شورای وحدت گفت: سیاست‌های انتخاباتی شورای وحدت به زودی تدوین و نهایی و دستورالعمل فعال‌سازی دفاتر این شورا در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.
تصویر به زودی سیاست‌های انتخاباتی شورای وحدت تدوین می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در پایان نود و یکمین نشست هیأت عالی شورای وحدت ضمن اشاره به مهم‌ترین راهبرد این مجموعه سیاسی در سالجاری، گفت: سیاست‌های انتخاباتی شورای وحدت به زودی تدوین و نهایی و دستورالعمل فعال‌سازی دفاتر این شورا در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

متکی در ادامه همچنین با اشاره به مصاحبه اخیر بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: ایشان در این جلسه تأکید کرد که حزب مؤتلفه از ابتدای تشکیل شورای وحدت عضو مؤثر آن بوده و به حضور خود ادامه می‌دهد. مؤتلفه نه در مرکز و نه در استان‌ها عضو شورای ائتلاف نیست.

سخنگوی شورای وحدت همچنین ضمن تشکر از مواضع شفاف مؤتلفه اظهار کرد: شورای وحدت با تعین تشکیلاتی نسبت به معرفی نامزدهای خود برای مجلس دوازدهم در سراسر کشور اقدام خواهد کرد.

متکی افزود: سیاست‌های انتخاباتی این شورا ‌و ساز و کارهای عملیاتی استان‌ها برای کلید زدن انتخابات 1402 در دست تدوین است و به زودی به اطلاع مردم عزیزمان می‌رسد.

490315