نگاه 25 عکاس در نمایشگاه «هستم، آنچه می‌بینیم»

نمایشگاه «هستم، آنچه می‌بینم» با حضور ۲۵ هنرمند و کیوریتوری سهراب احمدی عصر جمعه، ۱۲ شهریور افتتاح خواهد کرد.

تصویر نگاه 25 عکاس در نمایشگاه «هستم، آنچه می‌بینیم»

به گزارش سایت خبری پرسون، گالری مژده نمایشگاه عکس «هستم، آنچه می‌بینیم» را با حضور ۲۵ هنرمند و کیوریتوری سهراب احمدی عصر جمعه، ۱۲ شهریور افتتاح خواهد کرد.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان: شهرام احمدزاده، آرمان استپانیان، مهدیه افشار، رامین حائری‌زاده، مجید حجتی، بابک حقی، هوفر حقیقی، سیامک زمردی مطلق، مریم زندی، سارا ساسانی، مهدی سحابی، مریم سعیدپور، احمد عالی، نازلی عباس‌پور، نازلی عباسی، فرشاد فرشته حکمت، محمد فرنود، پریسا فهامی، بابک کاظمی، مجید کورنگ بهشتی، عباس کیارستمی، وحید مومن‌زاده، مهران مهاجر، غزاله هدایت و آلفرد یعقوب‌زاده به تماشا درمی‌آید.

سهراب احمدی، منتقد هنری و کیوریتور این نمایشگاه برای معرفی این مجموعه نوشته است: «اگو و جهان پیرامون آن به گونه‌ای جدایی ناپذیر با یکدگیر پیوند دارند. این پیوند موجب می‌شود که ادراکات چند حسی در ارتباط با «در جهان بودگی» سوژه تعریف شود. نیورهای حسی- حرکتی «من» این ادراکات را از جهان بیرون احضار می‌کنند، اندیشه خارج از این جهان در هم تنیده و پیوسته وجود ندارد، بلکه در «آن» است.

در این دنیا، دیدنی‌ها برای عکاس- ناظر اندیشه می‌سازند، او با منظوری ویژه می‌نگرد و با تردید افکندن در نگاهش، بین درون «من» و برون خط افق می‌سازد، این خط افق که در یک آن اتحاد من و جهان است در کنار تردید عکاس در دیده‌هایش موجب زایش تصویری اندیشه ورزانه می‌شود. بنابراین من مبدل به چیزی می‌شوم که می‌بینیم. »

نمایشگاه «هستم، آنچه می‌بینم» تا ۲۳ شهریور ماه دایر خواهد بود و علاقه مندان با رعایت تمامی قوانین بهداشتی و فاصله اجتماعی می‌توانند در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ از آثار دیدن کنند.

336117