رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد:

واریز حقوق کارگران و کارکنان شهرداری طی امروز

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به واریز حقوق کارگران و کارکنان شهرداری طی امروز گفت: پرداخت حقوق کارگران همزمان با کارکنان شهرداری در شورای اداری تصمیم گرفته شده و تصمیم خوبی هم بوده است.
تصویر واریز حقوق کارگران و کارکنان شهرداری طی امروز

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، منصور مرادلو رئیس شورای اسلامی شهر زنجان درباره موضوعات به وجود در ارتباط با حقوق کارگران و کارکنان شهرداری زنجان اظهار کرد: این شیوه پرداخت حقوق در شورای اداری شهرداری تصمیم گرفته شده و تصمیم خوبی هم بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه رونوشت تصمیم شورای اداری شهرداری به شورا هم ارسال شده است، افزود: بخشنامه به این شکل است که نباید حقوق کارگران دیرتر از کارمندان پرداخت شود که اتفاقا تصمیم درستی نیز است و باید عدالت رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه تاکید شهردار مرکز و شورا به مدیران نیز این بوده است که صورت وضعیت‌ها به موقع دربیاید که حقوق‌ها دیر پرداخت نشود، اضافه کرد: امیدواریم از این پس روال به شکلی باشد که حقوق‌ها به موقع و قبل از پایان هر برج پرداخت شود.

مرادلو با بیان اینکه پیگیری درباره پرداخت حقوق این ماه هم تصمیم مورد نظر انجام شده است، افزود: امیدواریم امروز حقوق‌ها واریز شود.

منبع: فارس

335703