اولین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «مدیر شایسته» برگزار می شود/مهلت ارسال آثار ۲ مهرماه۱۴۰۰

به مناسبت هفته دولت، جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی «مدیر شایسته» در ۸ محور برگزار می‌شود.

تصویر اولین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «مدیر شایسته» برگزار می شود/مهلت ارسال آثار ۲ مهرماه۱۴۰۰

به گزارش سایت خبری پرسون، به مناسبت گرامیداشت شهادت دو دولتمرد بزرگ و شایسته انقلاب اسلامی و آغاز هفته دولت، اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی «مدیر شایسته»، به همت مرکز آموزش مدیریت دولتی و همکاری سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

اولین جشنوارۀ ملی نمایشنامه‌نویسی «مدیر شایسته» با هدف ارتقا و بسط آگاهی و بینش سرمایۀ انسانی نظام اداری کشور از شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای برگزار می‌شود؛ در این راستا مرکز آموزش مدیریت دولتی با درک ظرفیت و تأثیر زبان هنر در شناخت مقولات مختلف نظام اداری در تلاش است با بهره‌گیری از نفوذ و تأثیرگذاری زبان هنر و تعامل و تلفیق آن با تجارب زیسته و ایده‌های هنریِ آمیخته با رویکرد منتقدانه و دغدغه‌مند نیروهای انسانی در حوزۀ شایستگی‌های عمومی مدیران، به خلق دانش و مجموعه‌ای ارزشمند در این حوزه دست یابد.

این جشنواره در ۸ محور: مدیریت تعارض، زبان بدن، کار تیمی، انعطاف‌پذیری، هوش هیجانی، پاسخگویی، شنود مؤثر و ارتباط خلاق و اثربخش برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند حداکثر با سه محور متفاوت در قالب سه نمایشنامه در جشنواره شرکت کنند. مهلت ثبت نام و ارسال آثار از تاریخ سوم شهریورماه آغاز و تا دوم مهرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. همچنین به ۳ نمایشنامۀ برگزیده لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی به فایل فراخوان جشنواره و نیز به سایت https://lms.smtc.ac.ir/ مراجعه کنند.

335567

مطالب مرتبط