هیات‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی «کودک و شهر» در راه داوری

سیدحسین فدایی حسین، فهیمه میرزا حسینی و سلما محسنی اردهالی به عنوان اعضای هیات‌ داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی «کودک و شهر» معرفی شدند.
تصویر هیات‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی «کودک و شهر» در راه داوری

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی عطایی مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن معرفی هیات‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی «کودک و شهر» گفت: داوری نمایشنامه‌های رسیده به دبیرخانه مسابقه نمایشنامه‌نویسی «کودک و شهر» را سید حسین فدایی حسین نمایشنامه‌نویس، طراح صحنه و پژوهشگر نمایش کودک، فهیمه میرزا حسینی نویسنده، کارگردان، طراح عروسک، عروسک‌گردان و استاد دانشگاه و سلما محسنی اردهالی طراح و سازنده عروسک، نویسنده و مترجم متون تخصصی هنرهای نمایشی و استاد دانشگاه بر عهده دارند.

مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری بیان کرد: در حال حاضر داوری و خوانش آثار در جریان است و همچنان علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان مهرماه از طریق ایمیل koudakvashahr@gmail.com ارسال کنند. در این مسابقه در سه بخش کودک و حقوق شهروندی، کودک و داستان‌های مذهبی و کودک و داستان ملی و پهلوانی به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهیم کرد.

350890