با همکاری سپاه؛

آغاز به کار اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بندر خمیر

آیین افتتاح و بهره برداری از اولین مرکز واکسیناسیون تجمیعی کوید۱۹شهید خلیل تختی نژاد با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد هرمزگان(ع) برگزار شد.
تصویر آغاز به کار اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بندر خمیر

به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، آیین افتتاح و بهره برداری از اولین مرکز واکسیناسیون تجمیعی کوید۱۹شهید خلیل تختی نژاد با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد هرمزگان(ع)، امام جمعه شهرستان، فرماندار، رئیس بهداشت و جمعی از مسئولان برگزار شد.

فرمانده سپاه بندرخمیر در حاشیه این افتتاح گفت: در راستای گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی این مرکز ازساعت ۸صبح الی۲۰ با تجویز هردو دوز واکسن با ظرفیت واکسینه کردن روزانه بیش از ۱۵۰نفر در سالن تربیت بدنی سپاه شهرستان راه اندازی شد.

سرهنگ کمالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص موج پنجم کرونا نسبت به نیروی مسلح افزود: سپاه و بسیج خدمت به مردم را از اولویت وظایف خود دانسته و برای حضور در هر عرصه ای با تاسی از رهنمودهای معظم له با آمادگی کامل در کنار مردم تا ریشه کنی این ویروس منحوس حضور دارد.

وی بیان اینکه واکسیناسیون باید در حداقل زمان ممکن انجام شود برضرورت افزایش تکریم مراجعین تاکید کرد وگفت: از مدافعان عرصه سلامت که در این روزهای سخت و طاقت فرسا، برای خدمت به مردم تلاش می کنند نیز قدردانی می کنیم.

منبع:فارس

335534