رئیس سازمان بسیج سازندگی:

حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های مسئله‌محور در آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی گفت: طرح‌ها و پروژه‌های مسئله‌محوری که توسط گروه‌های جهادی مطرح می‌شود، مورد حمایت قرار می‌گیرند.
تصویر حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های مسئله‌محور در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار احمد رحمانی رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی اظهارداشت : استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در برهه‌های زمانی مختلف، نشان‌دهنده ظرفیت عظیم این جریان در امر محرومیت‌زدایی و پیشرفت می‌باشد.

وی ادامه داد: در گروه‌های جهادی به ویژه گروه‌های جهادی استان پتانسیلی وجود دارد، که به واسطه آنها به ماموریت اصلی خود در سازمان بسیج سازندگی جامه عمل می‌پوشانند، بلکه برای رشد و بالندگی نیروهای مستعد کوشیده و تاثیرات فرهنگی و اجتماعی ایجاد می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به اینکه، سازمان بسیج سازندگی برای تقویت و همراهی گروه‌های جهادی با تمام توان آماده است، اضافه کرد: از گروه‌های جهادی و جهادگران با تمام توان پشتیبانی می‌کنیم.

رحمانی اضافه کرد: مرکز حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی با هدف شناسایی، تقویت و حمایت از گروه‌های جهادی در سطوح مختلف در حال فعالیت است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی به حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های مسئله‌محور، بسترسازی برای مشارکت گروه‌های جهادی در پروژه های مشخص و تعیین شده مناطق هدف سازمان، حمایت از گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات به نیازمندان کشور در بحران بیماری کرونا و طرح شهید سلیمانی، حمایت از گروه‌های جهادی در راستای ارائه خدمات به نیازمندان کشور در بحران بیماری کرونا را مورد اشاره قرار داد.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی برای دریافت خدمات عمومی اعم از دریافت بسته‌های معیشتی و حمایتی باید از طریق بسیج سازندگی شهرستانی خود اقدام کرده و برای ارائه طرح‌های مسئله محور و ویژه خود و مشارکت در پروژه‌های سازمان به صورت مستقیم با مرکز جهادی سازمان ارتباط برقرار کنند.

رحمانی به حمایت از طرح‌ها، پروژه‌ها و ایده‌های مسئله محور اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی می‌توانند درخواست خود را توسط بسیج سازندگی شهرستان‌ها به صورت مستقیم به دبیرخانه مرکز حرکت‌های جهادی سازمان ارسال کنند.

335408