رئیس کل دادگستری استان زنجان از زنجان:

حمایت از تولید و رفع موانع آن؛ اولویت دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه حمایت از تولید و رفع موانع آن؛ اولویت دستگاه قضایی است گفت: دادگستری زنجان در راستای حمایت و رفع موانع تولید اقدامات و توفیقات بسیار خوب و اثرگذاری انجام داده است.
تصویر حمایت از تولید و رفع موانع آن؛  اولویت دستگاه قضایی

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، جت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه با استاندار زنجان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه در زنجان به‌ویژه اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان در گرو همکاری و حمایت استانداری محقق شد که جای تقدیر دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: دادگستری زنجان در راستای حمایت از تولید و رفع موانع آن، اقدامات و توفیقات بسیار خوب و اثرگذاری انجام داده که این اقدامات با همراهی و پشتیبانی مسوولان استان محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره جدید قوه قضاییه دوره تحول و تعالی است، بیان کرد: پیگیری و اجرای برنامه‌ها در استان در سایه وحدت و همکاری همه مسؤولان است و دادگستری زنجان در راستای نظم بخشی و ایجاد امنیت در جامعه همراه با سایر دستگاه‌ها حضور فعال و اثرگذار خواهد داشت.

استاندار زنجان در این جلسه از نقش موثر دستگاه قضایی استان در حمایت از تولید و رفع موانع از واحدهای تولیدی تقدیر کرد و گفت: در راستای تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان با استانداری و دستگاه‌های اجرایی توفیقات و اقدامات موثری برداشته شد که مصداق بارز این همکاری و همراهی در حل مشکل شرکت ایران ترانسفو زنجان که جزو پنج شرکت بزرگ در کشور محسوب می‌شود، است.

فتح‌الله حقیقی گفت: بدون ورود و حمایت قاطع و اثر گذار دادگستری استان این مشکل بزرگ حل شدنی نبود که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

وی با تأکید بر اینکه در گرو وحدت و همدلی میان مسؤولان استان ارائه خدمت به مردم، پیگیری و حل مشکلات استان شتاب مضاعف و خروجی مثبت داشت، افزود: نگاه مساعدتی و تلاش برای حل مشکلات استان در میان مسؤولان نقطه قوت زنجان است که امروز شاهد اتحاد و همراهی‌ها هستیم.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: به دلیل همراهی دستگاه قضایی و شورای تامین، نقش و حضور اثر گذار دادگستری استان در حل مشکلات و تنگناها راهگشاست.

حقیقی تصریح کرد: دادگستری زنجان در راستای نظم بخشی و ایجاد امنیت در جامعه در کنار سایر دستگاه‌ها حضور فعال و اثر گذار دارد.

منبع: فارس

335365