ادعای اسکوچیچ درمورد قراردادش با تیم ملی

شهاب الدین عزیزی خادم به دنبال این است در صورت موافقت اعضای هیات رییسه قرارداد جدیدی با اسکوچیچ امضاء کند که این قرارداد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی خواهد بود.
تصویر ادعای اسکوچیچ درمورد قراردادش با تیم ملی

به گزارش سایت خبری پرسون، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مدعی شد تا سال ۲۰۲۳ با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و بدون هیچ توافق و فعال شدن بندی می‌تواند به کار خود ادامه دهد. آیا واقعا این طور است؟

در صورتی که این چنین باشد فدراسیون فوتبال باید بابت فسخ قرارداد این مربی تاوان زیادی پرداخت کند. در بخشی از این موضوع حق با اسکوچیچ است. با توجه به صعود تیم ملی به دور بعدی بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قرارداد وی برای مرحله بعد به صورت خودکار تمدید شده است و از سویی در صورتی که تیم ملی را به جام جهانی رهنمون کند می تواند در جام جهانی هم روی نیمکت تیم ملی بنشیند. اما بندی در قرارداد اسکوچیچ وجود دارد که در هر مرحله از قرارداد فدراسیون فوتبال از نحوه عملکرد وی راضی نبود می تواند با پرداخت ۵ ماه از حقوق این قرارداد را فسخ کند.

شهاب الدین عزیزی خادم به دنبال این است در صورت موافقت اعضای هیات رییسه قرارداد جدیدی با اسکوچیچ امضاء کند که این قرارداد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی خواهد بود. بدین صورت که تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند قطعاً در جام جهانی ۲۰۲۲ سرمربی تیم ملی خواهد بود و دیگر بحث فسخ قرارداد او با پرداخت ۵ ماه حقوق پیش نخواهد آمد. رییس فدراسیون فوتبال در صحبت های خصوصی گفته گزینه جدیدی برای تیم ملی ندارد منتهی ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی باید از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال تایید شود. با این حال پاسخ هایی که شهاب الدین عزیزی خادم به رسانه ها می‌دهد دارای ابهام است و موجب شده تا تحلیل های متعددی در این زمینه شکل گیرد و حتی پای کارلوس کی روش هم به تیم ملی باز شود.

307419