افتتاح ۲۱ پروژه راهسازی در استان بوشهر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح و اجرایی شدن ۲۱ پروژه راهداری به ارزش ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار در این استان همزمان با دومین روز از بزرگداشت هفته دولت خبر داد.
تصویر افتتاح ۲۱ پروژه راهسازی در استان بوشهر

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، سید حمید رضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: از این تعداد ۱۰ پروژه با ۶۹ میلیارد تومان اعتبار شامل ۲۳ کیلومتر روکش آسفالت، ۸۰ هزار مترمربع لکّه گیری آسفالت و ۲ کیلومتر حفاظ بتونی اجرا شده است.

وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی ۱۱ پروژه راهداری نیز با ۴۳ میلیارد تومان اعتبار شامل تعریض محور، ابنیه و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی مختلف استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از اجرا طرح راهداری در محور ساحلی بوشهر- دیر خبر داد و گفت: در این راستا با توجه به افزایش تصادف‌ها و تلفات جانی در این محور طرح تعریض و حذف نقاط حادثه‌خیز بردخون تا دیر اجرا شد.

علم یادآورشد: محور جاشک به طول ۱۸ کیلومتر بعنوان یکی از نقاط حادثه خیز استان به شمار می‌رود که ساخت ابنیه فنی و پل این محور در دست اجراست .

منبع: ایرنا

334426