نماینده موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛

ضرغامی برای جذب توریسم و صنایع دستی برنامه دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حمایت از ضرغامی عنوان کرد: وی مرد میدان هنر و عمل است و در صدا و سیما مدیریت تحول‌گرا و توسعه گرا داشته است.

تصویر ضرغامی برای جذب توریسم و صنایع دستی برنامه دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، مجتبی توانگر در نشست نوبت سوم مجلس شورای اسلامی درموافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ضرغامی دارای برنامه برای جذب توریسم و صنایع دستی است و به دلیل سابقه طولانی در معاونت مجلس، وزارت ارشاد ، دفاع و بیش از ده سال به عنوان ریاست صدا و سیما، ایران را به خوبی می‌شناسد که این لازمه وزیر میراث فرهنگی است و کشورهای مختلف را را از نزدیک دیده و نگاه جهانی برای وزارتخانه مهم است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان داشت: ضرغامی مرد میدان هنر و عمل است دوران معاونت سینمایی او در چهار دهه اخیر بی‌نظیر است. در صدا و سیما مدیریت تحول گرا و توسعه گرا بوده است. توسعه کمی و کیفی شبکه های رادیو تلویزیون در دوره او اتفاق افتاد .شبکه نسیم را در مریوان راه اندازی کرد. شبکه ای که اکنون پربیننده ترین شبکه تلویزیون است. برای نخستین بار سریال کیمیا که روایت دوران انقلاب و جنگ بود در دوران او ساخته شد.

رئیس کمیته اقتصاد انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ضرغامی یک مدیر میدانی است و برای نخستین بار مستند جشنواره سینمایی ارشاد را به استان‌ها برد .

توانگر گفت: ضرغامی تجربه همکاری با سه دولت با گرایش های مختلف را در کارنامه دارد و این بیانگر توانمندی و تعامل وی بوده است. ضرغامی به دلیل مسئولیت های مختلف آگاهی و اشراف دارد و در هر دستگاهی که کار کرده محبوب بوده و دارای برنامه جامع است .

وی افزود: در بسیاری از کشورها نقش گردشکری در رونق اقتصادی مشهود است و این حوزه در کشور ما دچار عقب ماندگی های است که باید این موضوع توجه بیشتری شود.

نماینده تهران گفت: ضرغامی در این سی سال رخ در رخ در کنار مردم و هنرمندان بوده است از رییس جمهور تشکر می‌کنم که یکی از افراد باسابقه مدیران را برای این حوزه انتخاب کرد و رای بالا شما نمایندگان به ضرغامی پشتوانه بزرگی برای عملی شدن برنامه ها حوزه میراث فرهنگی کشور است.

334392

مطالب مرتبط