کارلو آنچلوتی:

بازی دیوانه کننده‌ای بود!

سرمربی رئال مادرید پس از توقف مقابل لوانته گفت: باید هوشیارانه‌تر بازی می کردیم و طبیعی است که از کسب تساوی ناراحت باشیم.
تصویر بازی دیوانه کننده‌ای بود!

به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته دوم رقابت های لالیگا به مصاف لوانته رفت که این بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

کارلو آنچلوتی در واکنش به تساوی تیمش در این بازی گفت: بازی دیوانه کننده ای بود. دو امتیاز حساس از دست دادیم. سخت است که درباره این بازی صحبت کرد. باید هوشیارانه تر بازی می کردیم و طبیعی است که از کسب تساوی ناراحت باشیم.

او درباره ایسکو گفت: او از بهترین ها است اما وقتی ترکیب تیم را انتخاب می کنیم باید آماده ترین بازیکنان را به میدان بفرستیم. ایسکو و گرت بیل را برای فعال کردن خط حمله تعویض کردیم. نباید از کارهای دفاعی غافل شد.

آنچلوتی درباره وینیسیوس گفت: او توانایی و کیفیت بالایی دارد اما نیاز به گلزنی دارد. نمی دانم که چرا که او با این کیفیت بالا کمتر گل می زند. او باید شمار گل های خود را بیشتر کند و این بسیار مهم است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گفت: در نیمه دوم بسیار خوب بودیم اما در نیمه بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم.نباید تیمی مانند رئال مادرید اینگونه گل بخورد. گل سوم لوانته ناامید کننده بود. امیدوارم که در بازی های بعدی جبران کنیم.

منبع: ایسنا

333684