کارلو آنچلوتی:

رئال در شرایط بسیار خوبی قرار دارد

سرمربی رئال مادرید پس از اولین پیروزی این تیم در نخستین بازی خود گفت: تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و همه بازیکنان با انگیزه تمرین می کنند و باید بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم.
تصویر رئال در شرایط بسیار خوبی قرار دارد

به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از اسکای اسپورت، رئال مادرید فصل جدید رقابت های لالیگا را مقتدرانه آغاز کرد و توانست در دیدار برابر آلاواس با نتیجه 4 بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

کارلو آنچلوتی از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است. او گفت: از کسب این پیروزی خوشحال هستم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. نیمه نخست سخت تر از نیمه دوم بود.

او ادامه داد: در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم. در نیمه نخست تیم کمبودهایی داشت با این حال بازیکنان نظم و انضباط لازم را داشتند و از همان ابتدا به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز بودند.

ستاره رئال در این بازی بنزما بود که توانست دو گل به ثمر رساند. آنچلوتی در ستایش از این بازیکن گفت: بنزما تیم رئال را کامل می کند. او نسبت به قبل تجربه زیادی پیدا کرده است و کمک زیادی به ما می کند. گل زود هنگامی که او به ثمر رساند کمک زیادی به ما کرد.

سرمربی رئال ادامه داد: از عملکرد همه بازیکنان رضایت دارم. هازارد یک پاس گل داد و والورده هم بازی بی نقصی را به نمایش گذاشت. گرت بیل تلاش زیادی از خود نشان داد و ناچو هم مثل همیشه با تمرکز بالا بازی کرد و توانست گلزنی کند.

او در پایان گفت: تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. همه بازیکنان با انگیزه تمرین می کنند و باید بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم. رئال مادرید بازیکنانی در اختیار دارد که نیازی به نصیحت من ندارند. آنها بسیار حرفه ای هستند. من چه می توانم به کریم بنزما یا تونی کروس و یا کاسیمیرو بگویم؟ تلاش می کنم تا از تجربه خود در رئال برای به نمایش گذاشتن بازی های خوب گروهی و کسب پیروزی استفاده کنم.

منبع: ایسنا

331912