رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

فوت 34 بیمار مبتلا به کرونا و شناسایی 1890 بیمار جدید کرونایی در آذربایجان‌غربی

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی از فوت 34 بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد.
تصویر فوت 34 بیمار مبتلا به کرونا و شناسایی 1890 بیمار جدید کرونایی در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، علی احمد آقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تعداد یک‌هزار و ۷۵۶ بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند که از مجموع بیماران بستری شده تعداد ۸۷۱ نفر مشکوک به کرونا و یک‌هزار و ۸۹۰ نفر مبتلا به بیماری کرونا هستند.

وی با بیان اینکه شمار بستری بیماران در بیمارستان‌های استان افزایش یافته و این استان از لحاظ وضعیت کرونایی در بحرانی قرار دارند تصریح کرد: از مجموع بیماران بستری شده در مراکز درمانی تعداد ۲۸۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۶۵ بیمار به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تعداد 34 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند گفت: از مجموع ببیمان فوت شده تعداد 16 نفر مربوط به ارومیه، 6 نفر خوی، چهار نفر میاندوآب، سه نفر ماکو و در شهرهای سلماس، بوکان، نقده، شاهین‌دژ هر کدام به تعداد یک نفر فوتی گزارش شدده است.

آقاپور با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ هزار ۱۹۸ نفر واکسن کرونا دریافت و در مجموع به ۷۲۱ هزار و ۲۳۶ نفر در استان واکسن کرونا تزریق شده است.

333666

مطالب مرتبط