رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

فوت 37 نفر بر اثر بیماری کرونا درآذربایجان‌غربی

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی از فوت 37 نفر بر اثر بیماری کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
تصویر فوت 37 نفر بر اثر بیماری کرونا درآذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، احمد آقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اظهار داشت: با توجه به افزایش شمار بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان تعداد ۲ هزار و ۵۹ نفر بر اثر ابتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند و از مجموع تعداد بستری‌ها تعداد یک‌هزار و ۲۶ نفر مشکوک به کرونا و تعداد یک‌هزار و ۸۱۱ نفر مبتلا به کرونا هستند.

وی ادامه داد: از مجموع بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان تعداد ۲۹۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تعداد ۷۱ نفر به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند و طی 24 ساعت گذشته تعداد 37 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی با اشاره روند واکسیناسیون در استان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹ هزار و ۱۱ نفر واکسن کرونای خود را دریافت و در مجموع به ۷۷۹ هزار و ۶۸۸ نفر در استان واکسن کرونا تزریق شده است.

334689