عارف آقاسی آبی‌پوش شد

عارف آقاسی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال فولاد، با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.
تصویر عارف آقاسی آبی‌پوش شد

به گزارش سایت خبری پرسون، آقاسی مدافع ۲۴ ساله فولاد، که سابقه بازی در تراکتور را هم در کارنامه خود دارد، به جمع شاگردان مجیدی پیوست.

عارف آقاسی پس از عقد قرارداد و پیوستن به استقلال اظهار کرد: خیلی خوشحالم که امروز عضو باشگاه استقلال هستم و امیدوارم با عملکرد، تمرین و تلاش دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

او درباره جدایی‌اش از فولاد گفت: دو سال شاگرد جواد نکونام بودم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. فکر می‌کنم در فولاد بماند و با تلاش و پشت‌کاری که دارد، باز هم موفق خواهد شد. خوزستان بازیکنان زیادی دارد و مشکلی بابت جدایی من ندارد.

مدافع جدید استقلال درباره کار کردن با مربیانی مثل فرهاد مجیدی و جواد نکونام بیان کرد: هر دو جزو بزرگان فوتبال‌مان بودند و افتخار می‌کنم با آن‌ها کار می‌کنم.

او درباره ترافیک خط دفاع استقلال گفت: من تلاشم را می‌کنم اما اگر دست خودم باشد همه‌ مدافعان بازی می‌کنند. تصمیم گیرنده فرهاد مجیدی است و ما فقط تمرین‌مان را می‌کنیم.

آقاسی در رابطه با بازی مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و ما هم استقلال هستیم. تلاش‌مان را می‌کنیم و نتیجه را از امروز نمی‌شود پیش بینی کرد.

او در پاسخ به این سوال که به تیم ملی هم فکر می‌کند یا خیر؟ عنوان کرد: یکی از مسائلی که باعث شد به استقلال بیایم همین مساله بود که لژیونر و به تیم ملی دعوت شوم.

مدافع استقلال در رابطه با ناکامی‌های استقلال در فصل‌های اخیر گفت: این اتفاقات فوتبال است. لیورپول هم دو سال پیش قهرمان شد و پارسال آن اتفاقات برایش افتاد. این فوتبال است اما امیدوارم روند رو به رشدی داشته باشیم.

منبع: ایسنا

333574