آرش رضاوند:

دوست داشتم در استقلال بمانم

هافبک تیم استقلال پس از تمدید قرارداد دو ساله با این تیم گفت: شایعات فضای مجازی اصلا درست نبود؛ شب می‌خوابیدیم و بیدار می‌شیدم و می‌گفتند که این‌قدر پول می‌خواهد که این مسائل درست نبود.
تصویر دوست داشتم در استقلال بمانم

به گزارش سایت خبری پرسون، آرش رضاوند بعد از تمدید قراردادش با باشگاه استقلال اظهار کرد: خوشحالم قراردادم را به مدت دو فصل دیگر تمدید کردم. در این دو هفته اخیر فقط ۵ دقیقه با آقای مجیدی جلسه داشتم و صحبت‌هایم در ۵ دقیقه بود. شایعات فضای مجازی اصلا درست نبود. شب می‌خوابیدیم و بیدار می‌شیدم و می‌گفتند که این‌قدر پول می‌خواهد که این مسائل درست نبود. من دوست داشتم استقلال بمانم. منتی هم بر سر استقلال نیست. استقلال تیم بزرگی است و آروزی هر کسی است در این تیم بازی کند.

او درباره رقم درخواستی بازیکنان که گفته می‌شود زیاد است، گفت: هر بازیکنی پیشنهادی می‌دهد، باشگاه هم پیشنهادی می‌دهد اما درباره من همان چیزی که آقای مجیدی مقابل من قرار دادند را امضا کردم و حرفی نزدم.

او درباره دیدار پیش روی استقلال برابر الهلال عربستان گفت: از فردا تمرینات ما شروع می‌شود. به امید خدا سایر بازیکنان هم تمدید کنند. ما ۲۰ روز تا بازی برابر الهلال فاصله داریم و می‌توانیم در این فرصت جبران کنیم.

منبع: ایسنا

333560