محمودزاده در تذکر آیین‌نامه ای مجلس بیان کرد؛

نمایندگان را متهم به سیاه‌نمایی نکنید!

نماینده مردم مهاباد در مجلس در تذکری با استناد به ماده ۷۵ آیین‌نامه داخلی مجلس ضمن تاکید بر اینکه نباید نمایندگان را متهم به سیاه‌نمایی کرد گفت: نمایندگان در بیان اظهارات خود آزاد هستند.
تصویر نمایندگان را متهم به سیاه‌نمایی نکنید!

به گزارش سایت خبری پرسون، جلال محمودزاده در نشست علنی نوبت دوم مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده (75) آیین‌نامه داخلی مجلس عنوان کرد: بنده نسبت به اظهارات یکی از همکاران که مرا در جریان مخالفتم با کابینه و برنامه‌های حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به سیاه‌نمایی متهم کرد، تذکر دارم.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازی به سیاه‌نمایی در این وضعیت تأسف‌بار معیشتی وجود ندارد، گفت: همه مردم این وضعیت را مشاهده می‌کنند.

وی یادآور شد: نمایندگان در بیان اظهارنظر آزاد هستند، شما نیز می‌توانید به عنوان موافق یا مخالف اظهارنظر کنید و حق این را ندارید که کسی را متهم به سیاه‌نمایی کنید. من در مخالفت با کابینه دکتر رئیسی عنوان کردم که وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست و تورم، بیکاری، آمار کودکان کار، اختلاف شدید طبقاتی و قبرخوابی حاصل اقتصاد دولت‌های گذشته است.

محمودزاده اضافه کرد: البته ممکن است همکاری که مرا مورد خطاب قرار داده به این دلیل از بیانات من ابراز ناراحتی می‌کند که وی سال‌ها به عنوان معاون رئیس جمهور در دولت‌های نهم و دهم مشغول به کار بوده و این فشار اقتصادی ناشی از عملکرد اقتصادی دولت‌های قبل بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اگر کسی برخلاف عقیده ما اظهارنظر کند، نباید او را به سیاه‌نمایی متهم کنیم، مجلس شورای اسلامی محل بیان نظرات مختلف است با وجود اینکه موافق تعدادی از وزرای پیشنهادی هستم اما از وظایف قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد و واقعیت‌های جامعه را عنوان می‌کنیم.

هر آنچه راجع به موضوع جنجالی طرح صیانت باید بدانید، ما برای شما جمع آوری کرده ایم.

333295