حمایت کمیسیون اجتماعی مجلس از وزیر پیشنهادی کار

کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بعنوان کمیسیون اصلی و تخصصی مرتبط با فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای این سمت موافق است.
تصویر حمایت کمیسیون اجتماعی مجلس از وزیر پیشنهادی کار

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از معرفی حجت عبدالملکی بعنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور موثر ایشان در بین نمایندگان مجلس به ویژه کمیسون اجتماعی و آشنایی بیشتر نمایندگان با دیدگاه‌ها و نظرات علمی و تخصصی عبدالملکی حمایت خود را از برنامه‌های تحول زای وی اعلام کردند.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگویی، با اشاره به جزئیات جلسات کمیسیون اجتماعی با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: بعد از جلسات فشرده و کارشناسی با حجت‌الله عبدالملکی در کمیسیون اجتماعی مجلس و ارائه برنامه وی در خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، می‌توان امیدوار بود که با کار جهادی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این وزارتخانه خواهیم بود.

وی با اشاره به ایجاد تحول در وجهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور گفت: تحولات خوبی در مسیر وزارت کار بوده و امید می‌رود با مساعدت نهادهای ذی‌ربط بتوان مرتبه کار و رفاه عمومی در کشور را نسبت به ادوار گذشته و دولت‌های قبلی بهبود بخشید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین به فعالیت و سابقه عبدالملکی اشاره و خاطرنشان کرد: با اعتماد به کابینه دولت سیزدهم و تلفیق روحیه جهادی، تخصص‌محوری و عمل‌گرایی می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات خوب در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور باشد.

منبع: وکیل ملت

333066