وزیر پیشنهادی کار از مدیران با انرژی کشور است

معاون دیوان محاسبات کشور گفت: عبدالملکی از اساتید ممتاز دانشگاهی به شمار می‌رود و در حوزه اقتصاد و اشتغال بسیار موفق عمل کرده‌ است.
تصویر وزیر پیشنهادی کار از مدیران با انرژی کشور است

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محمد مقیمی، استاد دانشگاه و معاون دیوان محاسبات کشور در خصوص وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه «سال‌هاست که دکتر عبدالملکی را از نزدیک می‌شناسم» گفت: ایشان از اساتید ممتاز دانشگاهی به شمار می‌روند و در حوزه اقتصاد و اشتغال بسیار موفق عمل کرده‌اند.

مقیمی با اشاره به تأکید بیانیه گام دوم انقلاب در زمینه ضرورت گردش نخبگان برای اداره کشور خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری که در بیانیه گام دوم انقلاب و در فرمایشات مکرر ایشان مورد تأکید است توجه به جوانگرایی و گردش نخبگان برای اداره کشور است. از اینرو دکتر عبدالملکی جزء نخبگان حوزه مدیریت و از مدیران باانرژی هستند و فعالیت‌ها و پیشینه کاری وی نشان می‌دهد در عرصه‌های علمی و دانشگاهی و همچنین عرصه عملی بسیار فعال بوده‌اند.

معاون دیوان محاسبات با بیان اینکه حجت‌الله عبدالملکی یک «آقازاده» به مفهوم منفی آن نیست، گفت: دکتر عبدالملکی بر اساس ظرفیت‌های شخصی خود به چنین مرحله‌ای دست‌یافته و ارتقا پیدا کرده و اساساً برای موفقیت در عرصه‌های علمی و عملی زحمت کشیده است.

وی افزود: دکتر عبدالملکی اهل درس و بحث، مطالعه و پژوهشگری است. قطعاً این ویژگی‌ها باعث شده آیت‌الله رئیسی، آقای عبدالملکی را برای چنین جایگاه و سمتی به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

مقیمی گفت: به‌هرحال امیدوار هستم با توجه به ویژگی‌های اخلاقی و مدیریتی که از آقای دکتر عبدالملکی سراغ داریم و ارتباط قوی که وی با نخبگان و متخصصان عرصه علمی، دانشگاهی و عملیاتی دارد انتخاب آقای عبدالملکی پل ارتباطی بسیار خوبی برای نزدیک شدن عرصه نظری و عملی اقتصاد و مدیریت به هم شود.

نمایندگان مجلس بدون توجه به غوغاسالاری‌ها به عبدالملکی رأی اعتماد دهند

معاون دیوان محاسبات با تأکید بر ارتباط شبکه گسترده‌ای از نخبگانی با عبدالملکی گفت: امید می‌رود با تأیید وی بسیاری از متخصصانی که آمادگی خدمت به مردم را دارند و یکایک آن‌ها در حوزه اقتصاد مدیریت افراد برجسته‌ای به شمار می‌روند در کنار آقای دکتر عبدالملکی ایده‌های خوبی را برای توسعه شبکه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کار بگیرند تا بتوانیم اقتصاد کشور را به سمتی هدایت کنیم که بخشی از مطالبات اصلی مردم مثل اشتغال‌زایی، سامان دادن به تأمین اجتماعی، حقوق کارگر و کارفرما همه و همه حل‌وفصل شود.

وی ابراز امیدواری کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدون توجه به غوغاسالاری‌ها و هیاهوی که برخی برای از دست رفتن منفعت خود راه انداخته‌اند به دکتر عبدالملکی، وزیر جوان، پرشور، مدیر و مدبری که برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی‌شده رأی اعتماد بدهند.

منبع: جریان نیوز

333246