عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

عدم حمایت دولت روحانی در ریشه کردن ویروس کرونا

نماینده مردم کلیبر در مجلس گفت: در بدو ورود کرونا به کشور دولت روحانی حمایت های ویژه ای را در بحث تخفیف در عوارض، مالیات، اجاره بها انجام نداد و نان آوران خانه را به مشقت انداخت.
تصویر عدم حمایت دولت روحانی در ریشه کردن ویروس کرونا

حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی سایت خبری پرسون در تبیین اینکه با شیوع وحشتناک کرونا بسیاری از اقشار ضعیف جامعه که نان آور خانه نیز بودند، خانه نشین شده اند با این تفاسیر دولت چه اقداماتی را انجام داده است، بیان کرد: در بدو ورود کرونا به کشور دولت روحانی حمایت های ویژه ای را در بحث تخفیف در عوارض، مالیات، اجاره بها انجام نداد؛ اکنون دولت فعلی بایستی خدمات ارزنده تری را ارائه دهد. مردم نیز پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا جامعه به ایمنی عمومی برسد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه رهبری فرمودند که تست کرونا و درمان های حاصل از این بیماری رایگان انجام شود، افزود: رئیسی موضوع محوری خود را ریشه کن کردن کرونا قرار داده و وارد میدان شده است. رییسی با حضور در داروخانه ها، مراکز درمان و شنیدن صحبت های کادر درمان موانع را مرتفع خواهد ساخت. انشاالله که مجموعه های نیروهای مسلح، تمام ظرفیت های کشوری و خیرین نیز به میدان آیند و اتفاقات خوبی بیفتد.

این نماینده مجلس در رابطه با اینکه چرا مردم ایران بر خلاف ملت های عراق و آمریکا علاقه به واکسیناسیون دارند، بیان داشت: بستگی به میزان و فراگیری شیوع کرونا در جامعه دارد و مردم ایران با توجه به شدت گرفتن این ویروس در کشور، عقلانی ترین روش را واکسیناسیون می دانند.

ساراپیرانه

332531