پیروزی کشتی گیران کشورمان در نخستین پیکارهای قهرمانی جهان

در رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، آزاد کاران ایرانی در پنج وزن نخست پیروز شدند.
تصویر پیروزی کشتی گیران کشورمان در نخستین پیکارهای قهرمانی جهان

به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر اوفا روسیه در حال برگزاری است که ملی پوشان کشورمان با پیروزی در نخستین پیکارهای خود همراه بودند.

بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:
در وزن ۵۷ کیلوگرم علی قلی زادگان در دور نخست با امتیاز ۱۵ بر ۲ ریچارد فیگوروا از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با برنده کشتی گیران بلاروس و ارمنستان مبارزه خواهد کرد.
در وزن ۶۵ کیلوگرم سید حسن عبادی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر صفر و ضربه فنی نوروا بوکاسا از کنگو را شکست داد. وی در دور بعد به مصاف یکی از کشتی گیران کشورهای بلاروس، مصر، مولداوی و امارات متحده عربی می‌رود.
در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۷ از سد بریس آن دونیان از آمریکا گذشت. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ جاسلی دیبو از کنگو را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران گرجستان و قزاقستان می‌رود.
در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با با نتیجه ۶ بر ۳ دانل واشینگتون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان کشتی گیران مصر و آلمان می‌رود.
در وزن ۹۷ کیلوگرم علیرضا عبدالهی در دور نخست با امتیاز عالی ۱۵ بر ۴ مقابل چارالامپوس آفتوفوریدیس از یونان به برتری دست یافت. وی در دوم با برنده دیدار میان نمایندگان روسیه و آذربایجان مبارزه می‌کند.

منبع: مهر

332377